Har fucked noget op. :S
Redaktør: Moderators
Har fucked noget op. :S
Hey,
Jeg havde en sang på mit skrivebord, som jeg lige ville prøve gøre gennem ID3 Renamer.. Så den er kørt igennem forsvandt alle mine ikoner på skrivebordet..
Jeg gik ind gennem stifinder og fandt dem men de lå ikke inde i mappen "Skrivebord" men en mappe som hed samme navn som CD'en sangen kom fra.. Jeg klippede alle mine filer tilbage på skrivebordet og slettede mappen.. Men nu hvis jeg f.eks. gemmer et billede fra nettet på mit skrivebord så kommer det ikke frem på mit skrivebord, jeg skal gå ind gennem stifinder og finde mappen skrivebord for at kunne se filen er kommet.. Det er som om mappen skrivebord og mit rigtige skrivebord ikke rigtig snakker sammen? Hvordan løser jeg det? :/
Jeg havde en sang på mit skrivebord, som jeg lige ville prøve gøre gennem ID3 Renamer.. Så den er kørt igennem forsvandt alle mine ikoner på skrivebordet..
Jeg gik ind gennem stifinder og fandt dem men de lå ikke inde i mappen "Skrivebord" men en mappe som hed samme navn som CD'en sangen kom fra.. Jeg klippede alle mine filer tilbage på skrivebordet og slettede mappen.. Men nu hvis jeg f.eks. gemmer et billede fra nettet på mit skrivebord så kommer det ikke frem på mit skrivebord, jeg skal gå ind gennem stifinder og finde mappen skrivebord for at kunne se filen er kommet.. Det er som om mappen skrivebord og mit rigtige skrivebord ikke rigtig snakker sammen? Hvordan løser jeg det? :/
Flere brugere tilknytter cimputeren? Altså hvor mange forskellige "navne" har du inde i 'Documents And Stettings'?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Hihi prototype fejl 40.
Men jeg giver dig ret, det er supernederen at skulle genstarte sin spand
Men jeg giver dig ret, det er supernederen at skulle genstarte sin spand
One word.... efter jeg har fået en Ibook, så er jeg gudskelov over det her PC nos...DjMail skrev:jesus christ folkens.
Hør lige jer selv, lyder som om jeres liv ophøre med at eksistere i de minutter I er uden computer.
Der er vist nogle her som skal begynde at gå til spejder eller andet ikke-IT relateret.
http://www.thebestpageintheuniverse.net ... =macs_cantLeG0lAsDK skrev:
One word.... efter jeg har fået en Ibook, så er jeg gudskelov over det her PC nos...
...indsætter sin OS X tiger disk og beder den finde problemet. Det er så dejligt for dens mangfoldige modefænomens brugere at de har den funktion. Ellers ville der stå en masse Macs rundt omkring, der ikke kunne bruges til noget.
Jeps, du er guden til at ordne alt PC...DjMail skrev:well lego, hvis jeg kan rette mine fejl ved at genstarte så er jeg glad og pludselig en ret dygtig problem-fixer hehe.
Hvad gør du hvis / når din mac fucker op ?
Men i må give mig ret, at jeg slipper for alt det der nos som PC normalt får og programmer virker super dertil, men det kan også bare være at det er min tro som får det til at virke perfekt
hehehe Qrazyleg, men hvis du kigger på hans Itunes program billede, så læg mærke til at det er et screenshot fra Windows... og ikke fra en OSX
Men skulle hilse at sige at Ibook er en genial studiecomputer...
Hehe, ja nu starter han jo ud med at sige han ikke bruger Mac... Så det skulle da være sært hvis det er fra OS X (jaja, der kan lade sig gøre. men hvis hader er så stort så tvivler jeg). Jeg har iøvrigt intet mod Mac. Ganske fin lille sag.