req. musik til megamix

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Låst
dj-da-force

req. musik til megamix

Indlæg af dj-da-force »

hey. Da jeg blev helt fjollet over folks megamix herinde fra, vil jeg gerne lave et megamix, for at se om jeg stadig kan :D..

Vil så høre om der er nogen som er venlig at hjælpe mig med nogle fede House trax. har det meste selv men mangler noget helt nyt.

Håber i man hjælpe....

Dj Da Force
DELETED

Indlæg af DELETED »

DELETED
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Og de samme regler gælder stadig.
DELETED

Indlæg af DELETED »

DELETED
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

samme som sidste gang. Jeg copy/paster lige
5.
Et request på alt det nyeste inden for en genre, eller hele top20 vil blive slettet. Man må selv sørge for at holde sig up to date med hvad der rører sig inden for den genre man hører, og top20 kan nemt findes på p2p-programmer. Specifikke req på enkelte numre er i orden, man aldrig alt det nyeste eller en hel chart liste.

6.
Lad være med at requeste 5 albums og 10 singler af gangen. Saml det ikke sammen over længere tid, men kom med det når du mangler det og ikke kan finde det selv.
DELETED

Indlæg af DELETED »

DELETED
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

@TT Danish Supreme: Få lige tone det rigtige sted hen igen thx. Dette er en kraftig advarsel næste gang bliver det en Warning.

CCK^ har sådan set ret i det han skriver.

Jeg lukker tråden dj-da-force lidt mere specifike req's næste gang.
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Låst