Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Donny M skrev:Jeg har spillet guitar siden jeg var 7, men det kan ikke optages uden baggrundsstøj. Ville ellers gerne medvirke
Hvis vi ikke ved hvor gammel du er, hjælper det info jo ikke så meget. Hvis du nu kun er 13 som cheddy så har du ikke været lang tid undervejs med det jo.
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Donny M skrev:Jeg har spillet guitar siden jeg var 7, men det kan ikke optages uden baggrundsstøj. Ville ellers gerne medvirke
Hvis vi ikke ved hvor gammel du er, hjælper det info jo ikke så meget. Hvis du nu kun er 13 som cheddy så har du ikke været lang tid undervejs med det jo.
så er det bare lige det at jeg ik er 13.. kom igen..
PsyClone
Altså på min guitar forstærker er der en lydudgang, til f.eks hørebøffer, det må jo kunne sættes til computeren, men hvor clean den er ved jeg ikke.
Jeg har spillet ca et år mens jeg har gået her på efterskolen.
Maunus skrev:PsyClone
Altså på min guitar forstærker er der en lydudgang, til f.eks hørebøffer, det må jo kunne sættes til computeren, men hvor clean den er ved jeg ikke.
Jeg har spillet ca et år mens jeg har gået her på efterskolen.
Ja, den skal bare smækkes til line-in i dit lydkort, så skulle det være okay.
PsyClone
Ja det kan jeg sagtens. Men jeg er ikke god nok til at spille trance tror jeg da. Hvis du har nogle tabs vil jeg gerne prøve se om jeg kan spille noget, tror ikke det er noget jeg er god nok til at samarbejde med
Jeg går på en musik efterskole, den første dag på skolen havde vi en dreng som bildte min musik lære ind han havde spillet klaves i 5 år, haha alle var flade af grin.