Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
jeg hørte denne i radioen, og tænkte om der var nogen der lå inde med den?
På djdiskant.mymusic.dk ligger der et "Bonus Remix" af den, men den kan ikke hentes derfra. Umiddelbart var det heller ikke det remix af sangen, som jeg hørte.
jeg hørte denne i radioen, og tænkte om der var nogen der lå inde med den?
På djdiskant.mymusic.dk ligger der et "Bonus Remix" af den, men den kan ikke hentes derfra. Umiddelbart var det heller ikke det remix af sangen, som jeg hørte.
Nogen der kan hjælpe?
hmm.. har kun Wazari's originale sang.. Wazari har godt nok givet rettighederne til sangen til DJ Diskant, men derfor syns jeg nu at Wazari's version er den bedste og mest originale da den blev lavet først..
men bare sig til så ska jeg nok uppe.. ellers er den at finde på www.wazari.mymusic.dk gratis ..
chreddy1 skrev:hmm.. har kun Wazari's originale sang.. Wazari har godt nok givet rettighederne til sangen til DJ Diskant, men derfor syns jeg nu at Wazari's version er den bedste og mest originale da den blev lavet først..
men bare sig til så ska jeg nok uppe.. ellers er den at finde på www.wazari.mymusic.dk gratis ..
Den kan ikke downloades mere Du må gerne uppe den...
Well, som jeg skrev var det en mere "dance-præget" udgave som jeg hørte. Ikke at jeg ikke kunne bruge den udgave der, for den er også god - men det var bare ikke den jeg hørte i radioen.
@Hofmeister
Aller
Jamen den du sagde han gerne måtte uppe fordi den ikke kunne downloades mere var den samme som.. (Altså den samme som den, som ikke var nok dance præget)
Tak for alle uploads. Synes alle de her versioner stinker helt xtremt, men jeg har fået styret min nysgerrighed. Holder mig til Nelly Furtado's versioner