Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Hey
Har lige hørt Trentemøller - Bootleg af "PJ Harvy og NY Pony Club.
Ved ikke lige titlen på sangen, men ville høre om nogle har mulighed for at rip den, eller har den
Så er den her: http://www.sendspace.com/file/0a5bve
Bemærk, at det er et direkte lydkortrip (dog INGEN støj / lyde i baggrunden!), og at DRs stream kun blev sendt med ~64 kbps, derfor er det ret begrænset hvor god lydkvalitet der er - men BESTEMT hørværdigt! Jeg har ikke pillet ved equalizing eller noget - som sagt 100% direkte fra DRs stream.
Og ja, det er et hjemmerip.
Sunshine skrev:og så vil jeg lige tilføje, at det nok er det mest elendige jeg har hørt længe
Havde heller ikke hørt det før jeg begyndte at rippe det her i dag. Og ja, det er virkelig lavkvalitet i forhold til hvad man er vant til fra Trentemøller.
Sunshine skrev:og så vil jeg lige tilføje, at det nok er det mest elendige jeg har hørt længe
Havde heller ikke hørt det før jeg begyndte at rippe det her i dag. Og ja, det er virkelig lavkvalitet i forhold til hvad man er vant til fra Trentemøller.
Skal det lige siges at det ikke er seriøst eller noget. Ved i også hvis i hørte showet. Det var bare forsjov en aften, han boot de 2 sange
nu er det jo heller ikke trentemøllers egen produktion, men et mashup/bootleg han har smidt sammen. PJ Harvey kunne jeg ellers godt li' engang, men det her er godt nok ringe.