Well, altså... Jeg kan godt lide tabu og fip og alt det der pis, men hvis de er gået endnu mere pop end da de gik fra SUSPEKT til Ingen Slukker The Stars, så tror jeg sq ikke jeg gider købe det. Så håber egentlig lidt også at det er noget solo bai-d, da jeg mener han altid vil være nice Men kommer da helt sikkert til at købe lortet om det så er suspekt eller bai-d...
goafreak skrev:Well, altså... Jeg kan godt lide tabu og fip og alt det der pis, men hvis de er gået endnu mere pop end da de gik fra SUSPEKT til Ingen Slukker The Stars, så tror jeg sq ikke jeg gider købe det. Så håber egentlig lidt også at det er noget solo bai-d, da jeg mener han altid vil være nice Men kommer da helt sikkert til at købe lortet om det så er suspekt eller bai-d...
Du gider ikke købe det, men du kommer til at købe det...??
Godt spottet. Hehe. Lad mig omformulere mig...
Well, altså... Jeg kan godt lide tabu og fip og alt det der pis, men hvis de er gået endnu mere pop end da de gik fra SUSPEKT til Ingen Slukker The Stars, så tror jeg sq der er en del fans der bliver skuffet. Så håber egentlig lidt også at det er noget solo bai-d, da jeg mener han altid vil være nice Men kommer da helt sikkert til at købe lortet om det så er suspekt eller bai-d...
Filmen virker ikke her...
Men men men... Giv mig noget fra den gamle skole... Ik' alt det der top dollar ching ching producer shit som på "Forklædt som voksen".
Rune Rasks produktioner er fede nok, meeeeeen.. Man kan også få nok.
"JEG' SOM DET PROJEKTIL DIT NAVN STÅR PÅ". Giv mig noget af dét shit!
Loudy skrev:Hehe, mystikken breder sig. Men ja, helt sikkert noget nyt fra tabu. jeg sætter mine penge på Bai-D.
Ved at Tabu har indspillet Bulldoggs plade.... Den sidste vokal instrument blev indspillet i jan/feb... ved det fordi min ex kæreste spillede violin som indspilling.....
Så gætter på at det er Bulldogg, som jeg ved bliver udgivet mig snart...
Derfor Bulldogg eftersom tabu ikke udgiver andet i år...
Ved sgu ikke. Bai-D var (ja, nu drømmer jeg mig tilbage igen, igen) fed i de tidlige Suspekt dage. Men nu passer hans flow bare ikke ind i noget.
Ved sgu ikke... Synes bare ikke om ham.
Loudy skrev:Hehe, mystikken breder sig. Men ja, helt sikkert noget nyt fra tabu. jeg sætter mine penge på Bai-D.
Ved at Tabu har indspillet Bulldoggs plade.... Den sidste vokal instrument blev indspillet i jan/feb... ved det fordi min ex kæreste spillede violin som indspilling.....
Tror ikke de ville lave en film med Bai-D der rapper i baggrunden hvis det var et bulldogg track.
Tror ikke de ville lave en film med Bai-D der rapper i baggrunden hvis det var et bulldogg track.
.. Og PsyClone ved ikke hvad han snakker om
Okay, da jeg så filmen var det uden lyd så det forklare en del
altså det er en rappers kommende skive.. hvorfor tror i der kommer en ny skive fordi der er en fucked up film som jeg ikke tør se med en dame som hænger i en kælder?
anyway jeg er enig med psyclone, primært fordi han har en fræk ass og lyder sød når han stiv render rundt og siger "HEJ HEJ" kl. 10 om morgenen til efterfest/oprydning
Well, hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg der kommer et 3. Suspekt album i 2007 og en Tabu Compilation i 2008.
SUSPEKT har jo lavet 3 albums, så forstår ikke hvorfor der står 2 i baggrunden. Men Tabu Recz har jo kun lavet 1
-Medmindre man tæller det med LOC, Troo.L.S og USO med.