Flytte Data..

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Bart
Geografisk sted: Hjørring
Kontakt:

Flytte Data..

Indlæg af Bart »

Hey..:)

Jeg har en Gammel harddisk, på kun 60 gb (mit C-Drev), den kører fint, men jeg syntes efterhånden at den larmer en DEL mere end de nye jeg har købt, derfor havde jeg tænkt mig at købe en større.. Men er det muligt at flytte dataen fra den til den nye, når nu det er C-Drevet..

Håber på hjælp..:)

På forhånd Tusind Tak..

-Bart
Kongen af Uggerhøj..
Billede
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Så vidt jeg ved kan du ikke bare kopiere disken, og så kører videre med samme installs.. Tror nok du er nødt til at installere fra bunden...
Billede
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

du kan lave et image af din disk - så installerer du bare dette image på din nye hd og på den måde kan du faktisk flytte dataene. For yderligere hjælp kontakt freeload her på brættet - det har han en del erfaring med
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Ville altid foretrække at installere OS om på et nyt drev - og derved alle programmer mv. Herved får man alle de nyeste updates, og man undgår gamle slam filer og lign (fra gamle installationer).

Derefter ville jeg smide den anden disk i som slave, og overføre alt jeg nu engang ønskede (favorites til browseren, al data, baggrunde, ikoner, osv.)

Derved har man en REN ny lækker computer, som man nu kan ghoste ned på larme disken, og så smide den i skabet - i håbet om at den ikke bliver for gammel, så kan jo lige smides i med et snup tag ved kommende disk-fails ;)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Ja en ren og nyvasket computer er ikke at kimse af. Det er must have.
Når du nu får dig set om behøver du nok ikke halvdelen af alt dit crap alligevel.

Ps. Lav en partitioneret disk. F.eks med partition magic og opdel din nye disk i et c:\ og d:\ drev. Så kan du smide alle dine musik ting og dokumenter på d:\ det vil forbedre din mulighed for at nemt formatere din computer igen.
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Besvar