Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Jeg har i øvrigt allerede hørt to af numrene fra cd'en, fordi jeg er tracktester, og derfor kan høre potentielle radiohits længe før de evt. KOMMER i radioen. Lige så ringe som KKDDHHSS begge to.
Vi bekræfter hermed at din ordre er blevet afsendt. Har du nogle spørgsmål er du velkommen til at ringe på 33141495, eller sende os en mail : info@blackoutshop.dk
MVH
Blackout
1 stk. .Bulldogg (Bulldogg) á 149,00 - Ialt: DKK 149,00
Det ser ud til de allerede har sendt mit eksemplar af Bulldogg's skive afsted. Kan kun blive positivt overrasket, da mine forventninger til ham er utrolig små.
Er du idiot?
Han rapper som en fucking retarderet. Fatter virkelig ikke I synes han er god... Og jeg har intet imod perkere som sådan, men jeg hader de der smartass-perkere, men de findes jo også i danskerversion. Men den behøver vi ikke ta' her.
Synes deres stil er god nok, altså hele det tema de holder med ikke at blive genkendt, men er ikke stor tilhænger af musikken...Tror de rapper om ting de egentlig ikke gør...
goafreak skrev:Er du idiot?
Han rapper som en fucking retarderet. Fatter virkelig ikke I synes han er god... Og jeg har intet imod perkere som sådan, men jeg hader de der smartass-perkere, men de findes jo også i danskerversion. Men den behøver vi ikke ta' her.
Om jeg er idiot? Svaret er nej. Spurgte ganske stille og roligt om hvorfor du ikke kunne lide ham. Respekterer din holdning, men bare fordi andre synes han er god er man ikke just en idiot.