Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
jeg har nogle DivX film og klip på en DVD-RW.. så vil jeg tilføje et klip.. jeg har åbnet denne computer og dobbelt klikket på mit dvd drev.. og har et åbent vindue med klippet jeg ska ha over.. så trækker jeg det over, og trykker på "Skriv disse filer til cd" i venstre side.. men den sir bare "Cd'en i drevet er ikke en skrivbar cd, eller den har ikke mere ledig plads"..
hva gør jeg så..? for det vil da være lidt irriterende at slette det hele for at brænde det over igen sammen med noget nyt..
EDIT: Det ska lige siges, at jeg oss har en cd-rw, og det virker fint på denne måde..
Måske er du kommet til at lukke skiven, så kan du ikke skrive mere til den. Så må du kopiere indholdet over på HDén - formatere skiven og lægge det over igen.
Jeg har ikke en løsning til dig problem, men jeg vil anbefale dig at begynde at bruge et brænderprogram istedet for windowsbrænding.. Der har du lidt flere muligheder..
har prøvet med både Nero Express og CDBurnerXP Pro 3... og det lader til at begge måder virker.. forstår bare ik hvorfor det ik virker med windows brænding, da det gør det med cd'er..