SÆT IGANG!
Den officielle dansk rap-tråd
Redaktør: Moderators
Den officielle dansk rap-tråd
Det er her der skal diskuteres om dansk rap, hold tonen proper - smag og behag er forskellig 
SÆT IGANG!
SÆT IGANG!
Uploaders are like girlfriends. Without them you won't get any.
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=19042goafreak skrev:Var det ikke meningen, at vi skulle skrive hvad vi havde af dansk rap?
Men du skal da være mere end velkommen, til at lufte titlen på dit yndlings dansk rap nummer.
Personligt, bliver jeg aldrig træt af Malk De Koijn - Vi Tager Fuglen På Dig
Kender den godt. Rigtig nice nummer, dog ikke ligeså "party" som Vi Tager Fuglen På Dig.
Kender du diss sange mellem musikere?
Jeg kan bl.a. nævne
Clemens vs. Per V
F.I.P. vs. Joe True
Niarn vs. Strøm
Ufo vs. Clemens
..og listen vil formentlig aldrig stoppe.
Kender du diss sange mellem musikere?
Jeg kan bl.a. nævne
Clemens vs. Per V
F.I.P. vs. Joe True
Niarn vs. Strøm
Ufo vs. Clemens
..og listen vil formentlig aldrig stoppe.
..nothing beats a great beef
FIP vs. OR + Joe True og de andre, vil jeg nu mere sige.
Scott Storch vs. Timbaland (Ikke så meget dansk, men stadig meget sjov)
Rux vs. Aeon (og resten af Hvert Aspekt)
7-Tallet vs. Ataf (Åbenbart - 7-Tallet disser Ataf på sin plade, men hans grundlag er latterligt)
Vandalen vs. Støi (Fra Galskabet)
Jeg har disstracksne mellem Per V og Clemens, hvis det er.
Det er vidst fra P3.
Meget sjovt at lytte til
Scott Storch vs. Timbaland (Ikke så meget dansk, men stadig meget sjov)
Rux vs. Aeon (og resten af Hvert Aspekt)
7-Tallet vs. Ataf (Åbenbart - 7-Tallet disser Ataf på sin plade, men hans grundlag er latterligt)
Vandalen vs. Støi (Fra Galskabet)
Jeg har disstracksne mellem Per V og Clemens, hvis det er.
Det er vidst fra P3.
Meget sjovt at lytte til
BØH
Enkeltstående:
Keyser A vs MIKL - MC Fightnight 2003 - Så fed en battle... Han ydmyger ham så grumt. Iøvrigt var MIKL generelt flyvende i alle sine battles i 03, men dét var godt nok den fedeste.
Quote:
Keyser A: "...... ......... du har sort tøj på, du må vel vær' satanist"
MIKL: "...... og det må vær' Gud's vrede, at mit tøj har den farv' du vil' ønsk' din hud havd'........ ....."
Til dem der spurgte efter den:
http://rapidshare.com/files/35158509/VA ... Z.rar.html
Danskrapdk - Så kan I lære det - Fed udgivelse med massere af artister. Fed produktion og udmærket flow de får i nummeret.
THC - Hvem the fuck - Var med på et mixtape fra Dropdead. Fed humor i nummeret og lidt i stil af det tidligere morsomme eminem-tracks efter min mening.
B.A.N.G.E.R.S - V.I.P - Mest fed pga. produktionen.
LOC - Pop Det Du Har - Fed Produktion, Cool flow - bare surt LOC altid lyder ens.
Niarn - Årgang 79 - Griner nummeret med en anelse selv-ironi. Desværre har han så travlt med at lyde som om hele verdenen har været imod ham, at nummeret bliver lidt ødelagt.
Niarn & LOC - Stikkersvin Cool tekst, cool flow, fed produktion.
Malk de Koijn - Vi tager fuglen på dig - Så fedt flow, fedt med en kreativ tekst og lidt humor.
Albums:
Troo-L-S & Orgi-E - Forklædt Som Voksen
Suspekt - Ingen Slukker The Stars
Malk De Koijn - Smash Hit in Aberdeen´
Den Gale Pose - Mod Rov
Mere bliver nok tilføjet gennem dagene, når jeg gider.
Keyser A vs MIKL - MC Fightnight 2003 - Så fed en battle... Han ydmyger ham så grumt. Iøvrigt var MIKL generelt flyvende i alle sine battles i 03, men dét var godt nok den fedeste.
Quote:
Keyser A: "...... ......... du har sort tøj på, du må vel vær' satanist"
MIKL: "...... og det må vær' Gud's vrede, at mit tøj har den farv' du vil' ønsk' din hud havd'........ ....."
Til dem der spurgte efter den:
http://rapidshare.com/files/35158509/VA ... Z.rar.html
Danskrapdk - Så kan I lære det - Fed udgivelse med massere af artister. Fed produktion og udmærket flow de får i nummeret.
THC - Hvem the fuck - Var med på et mixtape fra Dropdead. Fed humor i nummeret og lidt i stil af det tidligere morsomme eminem-tracks efter min mening.
B.A.N.G.E.R.S - V.I.P - Mest fed pga. produktionen.
LOC - Pop Det Du Har - Fed Produktion, Cool flow - bare surt LOC altid lyder ens.
Niarn - Årgang 79 - Griner nummeret med en anelse selv-ironi. Desværre har han så travlt med at lyde som om hele verdenen har været imod ham, at nummeret bliver lidt ødelagt.
Niarn & LOC - Stikkersvin Cool tekst, cool flow, fed produktion.
Malk de Koijn - Vi tager fuglen på dig - Så fedt flow, fedt med en kreativ tekst og lidt humor.
Albums:
Troo-L-S & Orgi-E - Forklædt Som Voksen
Suspekt - Ingen Slukker The Stars
Malk De Koijn - Smash Hit in Aberdeen´
Den Gale Pose - Mod Rov
Senest rettet af dwr 04 jun 2007, 17:28, rettet i alt 5 gange.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Legendarisk.dwr skrev:Keyser A vs MIKL - Så fed en battle... Han ydmyger ham så grumt. Iøvrigt var MIKL generelt flyvende i alle sine battles i 03, men dét var godt nok den fedeste.
Det var så fedt. Begge playas var så amped up og ustyrlige. Personligt synes jeg MIKL var manden, men flertallet bestemte selvfølgelig.
Sådan et show kommer vi aldrig til at se igen... Det er jeg næsten 100 på.
Fuck det var fedt.
Måske hvis K-Fod stillede op - det ville være vildt :OPsyClone skrev:Legendarisk.dwr skrev:Keyser A vs MIKL - Så fed en battle... Han ydmyger ham så grumt. Iøvrigt var MIKL generelt flyvende i alle sine battles i 03, men dét var godt nok den fedeste.
Det var så fedt. Begge playas var så amped up og ustyrlige. Personligt synes jeg MIKL var manden, men flertallet bestemte selvfølgelig.
Sådan et show kommer vi aldrig til at se igen... Det er jeg næsten 100 på.
Fuck det var fedt.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Mange tak
det er en genial battle.
Jeg synes THC er så undervurderet.
Jeg har hørt en del tracks fra ham efterhånden og jeg synes han bliver ved med at underholde mig ligemeget hvor mange gange jeg hører dem.
"Jeg sniffer biotex for at lægge min fucking hjerne i blød" - Er det genialitet eller er det bare mig?
Ved godt det ikke helt er danskrap, men I skulle ta' og høre noget med Jedi Mind Tricks, hvis I ikke allerede kender dem.
Jeg synes THC er så undervurderet.
Jeg har hørt en del tracks fra ham efterhånden og jeg synes han bliver ved med at underholde mig ligemeget hvor mange gange jeg hører dem.
"Jeg sniffer biotex for at lægge min fucking hjerne i blød" - Er det genialitet eller er det bare mig?
Ved godt det ikke helt er danskrap, men I skulle ta' og høre noget med Jedi Mind Tricks, hvis I ikke allerede kender dem.
BØH