spyware

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Sig-Mund

spyware

Indlæg af Sig-Mund »

Min ven er kommet i den situation, at alt skrift i IE er blevet utrolig småt. Mener jeg engang har haft samme problem, og fik konstateret det var spyware.

Så går mit spørgsmål ud på, hvilke anti spyware program er det bedste? eller kender i andre muligheder man kan fjerne problemet med?
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Svane

Indlæg af Svane »

du har sikkert tjekket det, men bare lige for at være sikker, har du så tjekket i menuen Vis>Tekststørelse??
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

mozilla: ctrl+scroll
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
gugu

Indlæg af gugu »

hah :D sikker på han ikke bare har (IE 7) trykket på forstørrelses glasset nede i højre hjørne? det skulle gerne være 100%

ellers hent spyware search and destroy, gratis og nemt
EMR

Indlæg af EMR »

Ellers har jeg gode erfaringer med SUPERAntiSpyware som findes i en gratis og ikkegratis version.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

http://www.spywarefri.dk

Der er en række værktøjer, du kan bruge. Evt. lige læs instruktionerne ekstra godt igennem, hvis du vælger løsningen HiJackThis...

Mvh. QzL
Besvar