Boe og Syndicate

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Svane

Boe og Syndicate

Indlæg af Svane »

Hej alle sammen

Sad lige om kom i tanke om de gode gamle dage hvor jeg fik syndecate og bow cderne, til dem der ikke ved hvad det var så var det en "pirat" samling af spil og programmer, og ville lige høre om der er nogle som ved om de stadig kommer? eller om der er nogle som ved hvor man kan hente de gamle?

På forhånd tak :D
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Boe og Syndicate

Indlæg af FrZ »

Svane skrev:Hej alle sammen

Sad lige om kom i tanke om de gode gamle dage hvor jeg fik syndecate og bow cderne, til dem der ikke ved hvad det var så var det en "pirat" samling af spil og programmer, og ville lige høre om der er nogle som ved om de stadig kommer? eller om der er nogle som ved hvor man kan hente de gamle?

På forhånd tak :D
Sygt nok.. Bagmændene blev fanget en gang i hvad? 1999? den ene fik 8 års fængsel så vidt jeg husker, han er nok ude nu, men tror ikke lige han laver BOI cd'er mere :)

Men suk, det var tider tilbage i 1998, hvor man fik Best of Internet gennem venner af venner i folkeskolen :)

Er slf. stiv lige nu (jaja, det var jo Cava søndag på Rust) så det kan jo være at du rent faktisk mente "Bow" cd'er?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Jinsenu
Kontakt:

Indlæg af Jinsenu »

årh ja, de gode gamle dage med BOI og Frozen. Det var sq nice.

Ved at de ikke bliver lavet mere, men hvad vil du også med dem? Alt hvad der ligger på dem er jo forældet.
"Hang til hygge"
Zivago

Indlæg af Zivago »

Phrozen eksisterer stadig. De udsender ikke cdér - men har en nyhedsgruppe, hvor de releaser cracks.
Nyhedsgruppen hedder:
alt.binaries.cracks.phrozen-crew

Andre medlemmer af Phrozen crew - kalder sig idag Phrozen hell
Zivago
Svane

Indlæg af Svane »

ja det var Bow jeg mente... hehe
overlord
Geografisk sted: DK

Indlæg af overlord »

var der ikke noget med NEO-cd'erne engang..hehe :P
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Svane skrev:ja det var Bow jeg mente... hehe
BOI ikke? - smed faktisk en ud forleden, stenet nok :S

Har aldrig hørt om BOW/BOE som du kalder dem...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar