Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg har fået tilsendt nogle PHP-filer til en lille quiz.
Desværre udskriver den ikke point med min echo string
Jeg er sikker på det virker da jeg har testet lokalt på en computer der kører PHP, men så snart den ryger på min hjemmeside (hostet ved one.com) nægter den at vise noget som helst.
Filerne: http://peecee.dk/?id=48908
Mit site: www.exus.dk/quiz
mimic skrev:Jeg har fået tilsendt nogle PHP-filer til en lille quiz.
Desværre udskriver den ikke point med min echo string
Jeg er sikker på det virker da jeg har testet lokalt på en computer der kører PHP, men så snart den ryger på min hjemmeside (hostet ved one.com) nægter den at vise noget som helst.
Filerne: http://peecee.dk/?id=48908
Mit site: www.exus.dk/quiz
Æhh - den quiz ser da rigtigt nok ud her. Dog får jeg ikke antal point at vide til sidst. Jeg får bare at vide , at jeg har benzin i blodet.
@Zivago
Det er der mit problem ligger!
Til sidst når den skriver: "Tillykke du har fået point."
Skulle der faktisk stå: "Tillykke du har fået [ET TAL] point"
Af den simple grund at din server i det mindste har lidt sikkerhed på.
For at læse taeller feltet på næste side skal du bruger $_POST['taeller'] (dette gælder også for de andre input felter hvor du vil læse fra). Om man overhovedet kan plusse tal til en POST variable skal jeg ikke kunne sige. Har ikke prøvet.
Ville nok også ha lavet den quiz på en lidt anderledes version, og slippe for 11 filer
CCK^ skrev:Af den simple grund at din server i det mindste har lidt sikkerhed på.
For at læse taeller feltet på næste side skal du bruger $_POST['taeller'] (dette gælder også for de andre input felter hvor du vil læse fra). Om man overhovedet kan plusse tal til en POST variable skal jeg ikke kunne sige. Har ikke prøvet.
Ville nok også ha lavet den quiz på en lidt anderledes version, og slippe for 11 filer
Er godt klar over der er lidt mange filer!
Men det er en af mine kammerater som har programmering der har lavet det!