Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Står og skal til og logge ind på min netbank, men lige pludselig får jeg af vide
Tillad installation
Du bruger en browser, der som standard blokerer for installation af ActiveX-objekter som e-Safekey. For at installere e-Safekey og få adgang til netbank, skal du klikke på den gule informationslinje herover og vælge "Installer ActiveX-objekt".
ring til dem, deres support sidder der hele døgnet
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
amh skrev:Hvor gøres det, Mikkel? Jeg har kigget i indstillinger og så avanceret, men der er ikke noget.
Det er fordi det er på "Sikkerhed"-fanen.
FUnktioner -> Internetindstillinger -> Sikkerhed -> Brugerdefineret niveau -> Scroll ned til ActiveX-afsnittet -> "Aktiver" alle steder hvor der står noget med sikre objekter:
jeg kører med IE6 uden problemer, havde opdateret til IE7 den anden dag men der kunne jeg ikke åbne nogle sider overhovedet.
har lige checket min netbank (også Danske) der er ingen problemer
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?