lyd kort driver

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
zoonestar
[Ltd edition]

lyd kort driver

Indlæg af zoonestar »

er der nogle som har en idé om hvorfor mit lydkort ikke virker har hentet det som skulle passe til denne model: http://support.euro.dell.com/support/do ... id=&impid=
det er en bærbar som i kan se på det link jeg har smidt med.

det er en Dell Latitude 510/610 ? er der nogle som kan have den mindste tanke om hvad der der være galt?
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Virker skidtet bare ikke, eller får du en fejlmeddelelse?
Billede
zoonestar
[Ltd edition]

Indlæg af zoonestar »

det er somom at den ikke gider helt at instalere det, det er onboard og jeg har forsøgt at fjerne og instalere det igen. I winamp siger den: Bad DirectSound driver. Error Code:8878000A
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Det med winamp kan, så vidt jeg kan google mig frem til, skyldes flere ting.. Er det kun winamp der ikke vil spille, eller er der heller ingen andre lyde (f.eks. windows-start-op-lyden) ?

Har du prøvet at downloade driveren igen, eller har du bare brugt den du har hentet første gang?

Der er lidt forslag du kan kigge på her:
http://www.techspot.com/vb/all/windows/ ... ivers.html
Billede
zoonestar
[Ltd edition]

Indlæg af zoonestar »

jeg har prøvet alle mulige ting i winamp, men den kan heller ikke afspille i Windows Media osv.. og nej der er heller ikke nogle windows start op lyde ;)
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Er der ikke ALTID de der grønne/blå/lilla genoprettelses-cd'er med til Dell? Var der i hvert fald til min stationære. Derpå ligger alle drivers.
zoonestar
[Ltd edition]

Indlæg af zoonestar »

har ikke disse cd'er som du omtaler Mikkel ;)

CrazyBrain
syns ikke jeg kan få noget af det til at virke ;)
Besvar