hvorfor er det så fedt at ha læseferie..? det er sq da monster stenern at sidde og læse fx en fysik bog 27 gange.. så jeg syns nu bare den ska overståes..
chreddy1 skrev:hvorfor er det så fedt at ha læseferie..? det er sq da monster stenern at sidde og læse fx en fysik bog 27 gange.. så jeg syns nu bare den ska overståes..
læseferie = ferie
ikke så meget andet at sige
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.
argh.. men som du sir er det faktisk ret underligt (vil ik ligefrem kalde det plat) at vores sidste eksamen er d. 20.. og så lidt ferie.. og så dimissionsfest d. 28.. ret underligt..
chreddy1 skrev:argh.. men som du sir er det faktisk ret underligt (vil ik ligefrem kalde det plat) at vores sidste eksamen er d. 20.. og så lidt ferie.. og så dimissionsfest d. 28.. ret underligt..
Man har ikke eksaminer i folkeskolen - der hedder det afgangsprøver..
Jeg har sidst EKSAMEN den 26. juni, og den første 8. juni.
chreddy1 skrev:argh.. men som du sir er det faktisk ret underligt (vil ik ligefrem kalde det plat) at vores sidste eksamen er d. 20.. og så lidt ferie.. og så dimissionsfest d. 28.. ret underligt..
Man har ikke eksaminer i folkeskolen - der hedder det afgangsprøver..
Jeg har sidst EKSAMEN den 26. juni, og den første 8. juni.
nåå.. men så afgangsprøver.. wtf.. kald det hva i vil.. jeg kalder det bare eksamner
Har sidste eksamen d. 6 juni, og så starter skolen igen d. 25 juni :/ - folk kan pive så meget...
Har ikke haft en reel ferie i 2 år - sådan en hvor man rejser og sådan... Livet er en kælling, men sådan er det, når man har nogen ambitioner og gerne vil have en bestemt karriere
Skal da på en 4-dags ferie (forlænget weekend) i august, så det skal nok blive rart, håber bare ikke at arbejdet pålægger mig noget til jeg kommer hjem :/
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.