Avi. fil mindre
Redaktør: Moderators
-
Dj Dk
- Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
- Kontakt:
Avi. fil mindre
Hvordan laver man en Avi. fil mindre ?
Nå så laver jeg lige en guide her.
Step 1 Fix din tlf op af lommen med dine fedtede fingre
Step 2 Find filmen frem på din computer
Step 3 Tænd kamera i din tlf og hold den HELT stille med hånden, eller blir den ikke god!
Step 4 Tryk play på din computer SAMTIDIG med du trykker start på din tlf.
Step 5 Se filmen enhver tid på din mobil!
Step 3 Tænd kamera i din tlf og hold den HELT stille med hånden, eller blir den ikke god!
Kan du så ikke lige daffe i biografen og fixe filmen Shooter til mig...Maunus skrev:Nå så laver jeg lige en guide her.
@Dj DK
Winavi video converter!
Den kan konvertere .avi filer til DVD format.
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?-
PinK^^ShadoW
- Geografisk sted: langt væk
hvis du ikke kan komme med noget han kan bruge, så lad vær med at komme med noget!!!Maunus skrev:Nå så laver jeg lige en guide her.
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.
- Kasper Spez
- Kasper Spez
Så tror jeg også vi har svinet Maunus nok til, en gang må være nok - lad resten være op til mods (evt. brug det blå kort). Sidder faktisk og overvejer om der skal smides et gult kort til Pink^^ShadoW for det er da endnu mere nytteløst end Maunus's post... den kunne man i det mindste trække på smilebåndet over, mens Pinks bare er irreterende.
Men tilbage til spørgsmålet, så er det vigtigste at få konstateret hvad du skal bruge filmen til?
Lyder lidt underligt at du har en .avi (som oftest er på 0,7 gb eller 1,4 gb pr. film) som ikke kan være på en dvd skive med min 4.7 gb plads ?!?
Men tilbage til spørgsmålet, så er det vigtigste at få konstateret hvad du skal bruge filmen til?
Lyder lidt underligt at du har en .avi (som oftest er på 0,7 gb eller 1,4 gb pr. film) som ikke kan være på en dvd skive med min 4.7 gb plads ?!?
-
PinK^^ShadoW
- Geografisk sted: langt væk
mit indlæg skulle ikke opfattes som irreterende, men bare for at sige til magnus at han kunne komme med sin hjælp hvis han havde noget at tilbyde, hvilked jeg ikke mener han gjorde med hans post!!!Drud skrev:Så tror jeg også vi har svinet Maunus nok til, en gang må være nok - lad resten være op til mods (evt. brug det blå kort). Sidder faktisk og overvejer om der skal smides et gult kort til Pink^^ShadoW for det er da endnu mere nytteløst end Maunus's post... den kunne man i det mindste trække på smilebåndet over, mens Pinks bare er irreterende.
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.
- Kasper Spez
- Kasper Spez