Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
yes så er det vel ude at der kommer et nyt nfs til november og det ser da lidt ud til de skifter retning... håber hverfald de får styr på sværhedsgræden i forhold til carbon...
det første klip kan se her på deres hjemmeside-...
Burde de ikke forlænge tiden mellem udgielserne et par år op og eventuelt reparere deres gameplay? Jeg synes satme de smider det ene elendige spil på gaden efter det andet og det er lige i røven af hinanden...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Der er kun et spil fra NFS serien, som i nyere tid har kunne fange mig igennem længere tid. Hot Pursuit 2 til PS2. Sjældent har jeg oplevet sværere gameplay.
NFS er blevet en serie som bare skal opdateres engang hvert år i samme stil som FIFA, Tiger Woods m.m.
Synd og skam, da de sjældent opfinder den gyldne tallerken to gange (den dybe tallerken kan vist ikke genopfindes mere). Så hellere Project Gotham Racing serien, som ikke kommer hvert år, men som byder på masser af hårdt race og nogle fede byer at køre i.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.