mp3 pro til mp3..?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

mp3 pro til mp3..?

Indlæg af chreddy1 »

heey..

har fået et par cd'er (nærmere betegnet 6 cd'er) i mp3 pro.. hvordan får jeg lavet dem om til normal mp3..? for det er lidt irriterende at det er mp3 pro, da det jo så vil være dårlig kvali på min mp3 (det var det nemlig indtil jeg fandt mp3 pro plugin til winamp) :(..
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

nåå.. efter en masse forskellige google søgninger, og søgninger på andre sider har jeg endelig fundet en løsning..

løsningen heder MAGIX Mp3 Maker 11.. jeg har både programmet og en crack til at lave det til deluxe version, hvis nogen ku tænke sig det :)

(det gav mig næsten hovedpine at finde, da der oss var fodbold der skulle ses..)
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Øhh du får da så netop dårlig kvalitet af at konverter fra mp3pro til mp3 da konvertering til nyt komprimeringsformat som ikke er tabsfrit.

Ud over det køre mp3pro da ganske fint når du har det korrekte plugin, men du vil selvfølgeligt have lidt problemer med de fleste hardware mp3 afspiller.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

DoMiNaToR skrev:Øhh du får da så netop dårlig kvalitet af at konverter fra mp3pro til mp3 da konvertering til nyt komprimeringsformat som ikke er tabsfrit.

Ud over det køre mp3pro da ganske fint når du har det korrekte plugin, men du vil selvfølgeligt have lidt problemer med de fleste hardware mp3 afspiller.
jeg ved godt at jeg taber noget af kvali'en.. men hellere det end monster dårlig kvali på min mp3..
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

chreddy1 jeg tror du tager lidt fejl der mp3pro er så tæt på alm mp3 at jeg tvivler på at du kan høre forskel det eneste jeg kan ser der kan være galt er at du ikke har det korrekte plugin.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Besvar