Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Guide til installering:
Når din Ipod er sat i, og klar. (Mener iPoden skal være brugbar som disk, kan indstilles i iTunes)
1. Åben Ipod Wizzard
2. Gå op i Ventsre hjørne og sæt Edit Mode til "Firmwire File"
3. Tryk på "Open Firmwire File" og find den .bin fil du hentede tidligere
4. Tryk nu "Write to iPod" og når den har gjort dette, går du hen i højre side og trykker på "Eject".
5. Ipoden genstarter nu
BADABING, når iPoden starter op igen er der Vista Theme på den
Håber min hjælp kunne bruges.. har selv testet det på min iPod Video 30gb.. (jeg brugte 5G)
FF er bedre til at afkode korrekt kodet hjemmesider. Og hvis grafikeren ikke vil have sit arbejde vist forkert, og de vurdere at de ikke vil tabe ret mange kunder på at nægte IE adgang så er det da deres valg.
Hvis du ikke vil bruge FF må du undvære, ligesom du ikke kommer ind på NASA med hængerøv og buffalo støvler. Vil du ikke skifte kluns så må du undvære.
Jeg hilser en hver form for kontrol af ens grafiske arbejde velkommen!!
Jeg må tilslutte mig Cokeline..
Jeg har aldrig rigtig brudt mig og firefox og kan heller ikke se hvorfor folk i det hele taget "spærrer" deres hjemmesider for folk der ikke har FF.
Gør jeg ikke så meget i. Kan forholde mig til dresscode!
Men ikke at man udelukker IE... Jeg har oplevet at sider ikke vises ordentligt i FF.
Det er lige så dårligt at fx. DR opkræver licens hos folk som har Mac (og kun en Mac, intet fjernsyn) selvom de ikke kan bruge dr.dk/tv
Det er så ikke helt det samme men også noget forbandet "diskriminering" Jeg synes at det er forkert at man bliver påduttet en eller anden bestemt browser for at se en side...
Folk brokker sig over open-source og så gør MS noget ved det og så blokkerer fanatiske web designer hjemmesiden fordi man ikke bruger FF.
Hvad bliver det næste? Kun folk med en nVidia grafikkort nyere end 7600 kan komme ind på bestemte hjemmesider?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
well jeg ville med glæde lukke min side for IE, hvis jeg havde lavet et arbejde som ikke kunne vises ordentlig i IE. Ja jeg ville da med glæde også lukke den anden vej hvis FF fuckede min kodning op.
Det er i sidste ende et frit univers det her internet. Hvis du vil ind på siden må du vælge.
Og din joke med grafikkort - JA hvis vi kommer ud på sted hvor der skal femvises noget video eller grafik som et ældre grafik kort fucker op. ja fandme ja jeg ville lukke siden af så.
Det er grafikerens faglige stolthed der står på spil. Noget de fleste folk vel forhåbentlig har omkring deres arbejde ?
Og så lige til licens kommentaren. Du betaler ikke licens fordi du har en pc. Du betaler licens fordi du har internet. Det kan ikke være DR´s skyld at din mac maskine ikke kan afspille deres stream. Skulle de så hjem og tjekke en hver maskine ? for så kan jeg da hurtigt blokere deres webside i min dns eller i min firewall og så kræve at få mine penge retur....
Jeg har oplevet at sider ikke vises ordentligt i FF
Ja det har du helt sikkert. Vis koderen ikke kan finde ud af at kode, og er vant til ms-optimeret slamkode
Er egentlig ret ligeglad med hvad browser folk bruger, så længe det ikke er IE 6. Der er nok af alternativer. Firefox, Opera, Flock, Safari, Konqueror osv
Har intet imod at folk sætter minimums krav til hvad der skal til for at opleve et "produkt", om så det er en hjemmeside eller et spil. Jeg kunne dog ikke selv finde på det.
Hvis folk vil være så blinde at bruge en outdated browser med den ringeste rendering af css, så må de selv om det. Ikke mit problem
Guide til installering:
Når din Ipod er sat i, og klar. (Mener iPoden skal være brugbar som disk, kan indstilles i iTunes)
1. Åben Ipod Wizzard
2. Gå op i Ventsre hjørne og sæt Edit Mode til "Firmwire File"
3. Tryk på "Open Firmwire File" og find den .bin fil du hentede tidligere
4. Tryk nu "Write to iPod" og når den har gjort dette, går du hen i højre side og trykker på "Eject".
5. Ipoden genstarter nu
BADABING, når iPoden starter op igen er der Vista Theme på den
Håber min hjælp kunne bruges.. har selv testet det på min iPod Video 30gb.. (jeg brugte 5G)
Hvad gør man så når man har en 30 GB Video ipod, er det så lige meget hvad for en af dem man tager?
DjMail skrev:Og din joke med grafikkort - JA hvis vi kommer ud på sted hvor der skal femvises noget video eller grafik som et ældre grafik kort fucker op. ja fandme ja jeg ville lukke siden af så.
Det kan godt være det er hans stolthed men synes da man skal rette ind efter hvad størstedelen af befolkningen kan yde.
Nu kunne du så komme med et argument omkring PC spil men det er igen noget andet.
Jeg synes ikke folk "tvinges" til at bruge bestemte programmer. Desuden så kan han vel lave en bemærkning vedr. det problem. Desuden tvivler jeg nu meget på at den er så vild grafisk.
DjMail skrev:Og så lige til licens kommentaren. Du betaler ikke licens fordi du har en pc. Du betaler licens fordi du har internet. Det kan ikke være DR´s skyld at din mac maskine ikke kan afspille deres stream. Skulle de så hjem og tjekke en hver maskine ?
Sørgelig holdning... Er godt klar over at det er for internet du betaler licens og ikke pc . Det er da forkasteligt at skulle betale licens på et frit medie som du i forvejen betaler mere end rigeligt for i DK.
Og nej de skulle ikke hjem og tjecke hver computer... Den tid kunne de bruge til at lave en mac kompatibel løsning med. Ikke dr's problem? Så vidt jeg ved er det dem der opkræver licensen? Hvis en virksomhed opkræver penge for et produkt som kun virker på 85% men 100 % skal betale, så mener jeg da vi har et problem? Hvis jeg havde en mac kunne jeg virkelig ikke se hvorfor jeg skulle betale for noget som jeg ikke kan bruge.
Dvs. bare fordi man ikke anvender det tilbud så skal man ikke betale ?
JA jeg er enig cokeline.
Men skal vi lige gennem gå skatten så ?
jeg har ingen bil = væk med alt tilskud til vejnettet.
Jeg behøver ikke sidde ned i bussen, fjern sædderne og sæt prisen ned, for så kan de klare transporten i mindre busser.
osv osv.
Jeg er enig i at det idealistisk er forkert, men idealismen er en drøm som aldrig opnåes.
DjMail skrev:Dvs. bare fordi man ikke anvender det tilbud så skal man ikke betale ?
JA jeg er enig cokeline.
Men skal vi lige gennem gå skatten så ?
jeg har ingen bil = væk med alt tilskud til vejnettet.
Jeg behøver ikke sidde ned i bussen, fjern sædderne og sæt prisen ned, for så kan de klare transporten i mindre busser.
osv osv.
Jeg er enig i at det idealistisk er forkert, men idealismen er en drøm som aldrig opnåes.
Nemlig, det skal man ikke.
På en eller anden måde bruger du vejnettet... Nok ikke så meget som mange andre, men du bruger det.
Vedr. busserne. Du har ikke behov for at sidde men du gør det sikkert? Mange har derimod behov for det... Så for min skyld lav gerne "stadion" ordninger hvor man betaler efter om man står eller ej
Men lad os nu bare holde os til dr og ip0d siden
mimic skrev:Jeg må tilslutte mig Cokeline..
Jeg har aldrig rigtig brudt mig og firefox og kan heller ikke se hvorfor folk i det hele taget "spærrer" deres hjemmesider for folk der ikke har FF.
Sker det ikke hver dag for FF brugere at en "IE side" er spæret. Bare for at opretholde monopol ? Jeg syntes det er helt fair, på alle måder at der er lidt konkurence på markedet som ethvert andet markede.
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson