Den officielle dansk rap-tråd
Redaktør: Moderators
-
PinK^^ShadoW
- Geografisk sted: langt væk
Har i hørt der er blevet leaket 2 nye tracks fra Suspekt? Muligvis fra det 3. album eller den nye Tabu Recz.
De er super fede, efter min mening... Især Bai-D på "Fuck Af" :p
Nå here you go (desværre er det ene track kun i 96 kbps)
http://www.sendspace.com/file/fva3yz
De er super fede, efter min mening... Især Bai-D på "Fuck Af" :p
Nå here you go (desværre er det ene track kun i 96 kbps)
http://www.sendspace.com/file/fva3yz
Hahaha, ja og Kejser A:"Hvis du er gud er hele salen anarkister" Meeega grinern!dwr skrev:Enkeltstående:
Keyser A vs MIKL - MC Fightnight 2003 - Så fed en battle... Han ydmyger ham så grumt. Iøvrigt var MIKL generelt flyvende i alle sine battles i 03, men dét var godt nok den fedeste.
Quote:
Keyser A: "...... ......... du har sort tøj på, du må vel vær' satanist"
MIKL: "...... og det må vær' Gud's vrede, at mit tøj har den farv' du vil' ønsk' din hud havd'........ ....."
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Suspekt - Prima Nocte
1. Numero Uno
2. Prima Nocte
3. Proletar (Hvor Jeg Står)
4. Rådne Minder
5. Klam Fyr
6. Fuck Af feat. U$O & L.O.C.
7. Midt i En Drøm
8. Din Største Fan feat. L.O.C.
9. Sut Den Op Fra Slap
10. Nulpunktet
11. Stikkeren Er Et Kamera feat. Marwan
12. Det Ikk' Vores
13. Amore Infelice
14. Tabuisme
Run For Cover
1. Numero Uno
2. Prima Nocte
3. Proletar (Hvor Jeg Står)
4. Rådne Minder
5. Klam Fyr
6. Fuck Af feat. U$O & L.O.C.
7. Midt i En Drøm
8. Din Største Fan feat. L.O.C.
9. Sut Den Op Fra Slap
10. Nulpunktet
11. Stikkeren Er Et Kamera feat. Marwan
12. Det Ikk' Vores
13. Amore Infelice
14. Tabuisme
Run For Cover
Marwan 9700
altid fuuucked
altid fuuucked
-
PinK^^ShadoW
http://ekstrabladet.tv/flash/article328230.ece
MUSIKVIDEO: Bulldoggs 'Fissesangen'
21:27 - 16. aug. 2007
ADVARSEL: Ingen af tv-stationerne tør vise Bulldoggs nye musikvideo, som indeholder nøgenhed, grimt sprog og stærkt seksuelle referencer.
EDIT
fandt også denne her
http://ekstrabladet.tv/flash/article328229.ece
han holder sku meget af damer!
MUSIKVIDEO: Bulldoggs 'Fissesangen'
21:27 - 16. aug. 2007
ADVARSEL: Ingen af tv-stationerne tør vise Bulldoggs nye musikvideo, som indeholder nøgenhed, grimt sprog og stærkt seksuelle referencer.
EDIT
fandt også denne her
http://ekstrabladet.tv/flash/article328229.ece
han holder sku meget af damer!
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.
- Kasper Spez
- Kasper Spez
Fuck en gang lortemusik. Indholdet er jo lige så intetsigende som stort set alt dansk rap siden 1997. Det er 10 år nu hvor Jokeren og andre paddehatte har smidt alt hvad der hedder kunstnerisk talent og blot stønner i en mikrofon om noget fuldkomment ligegyldigt.
Jeg er glad for at jeg ikke længere er en del af den kultur, der hedder dansk hiphop over undergrunden. For hvor vil jeg skamme mig når jeg om nogle år skulle se tilbage og se hvad jeg havde spildt min ungdom på. Der er sket meget siden Hvid Sjokolade, DGPs Mod Rov album, Kongehuset og Rimlig Rar Rimlig Rå-udgivelserne.
Som en anden opblæst nar fornylig stønnede i den mikrofon han aldrig skulle være tildelt "Tillyk' med det": At få en udvikling til at gå baglæns over tid er sgu en bedrift. Ungdommen er måske bare blevet mere stupid så indholdet ikke må være for tungt... Stakkels de små skoleelever i dag. De kæmper så hårdt for alt muligt at de bliver helt stressede (der er masser af ironi i den sætning iøvrigt)
Jeg er glad for at jeg ikke længere er en del af den kultur, der hedder dansk hiphop over undergrunden. For hvor vil jeg skamme mig når jeg om nogle år skulle se tilbage og se hvad jeg havde spildt min ungdom på. Der er sket meget siden Hvid Sjokolade, DGPs Mod Rov album, Kongehuset og Rimlig Rar Rimlig Rå-udgivelserne.
Som en anden opblæst nar fornylig stønnede i den mikrofon han aldrig skulle være tildelt "Tillyk' med det": At få en udvikling til at gå baglæns over tid er sgu en bedrift. Ungdommen er måske bare blevet mere stupid så indholdet ikke må være for tungt... Stakkels de små skoleelever i dag. De kæmper så hårdt for alt muligt at de bliver helt stressede (der er masser af ironi i den sætning iøvrigt)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
PinK^^ShadoW
Bull dogg siger til ekstrabladet:
Jeg er ikke Malone!
- Hvad nu, hvis folk rent faktisk gætter, hvem du er. Så bliver du da nødt til stå frem?
- Nej, jeg kunne godt finde på at få en stor neger - måske David Nielsen - til at smide masken foran publikum. Eller Leif Sylvester. Det ville fandeme være sjovt.
- Nogen er helt sikre på, at jeg er en Ralle Malone, der også er fra Åbyhøj. Det får jeg en kæmpe griner over. Malone er nemlig en af mine gode venner, hævder Bulldogg.
hvem fanen er han så?
Jeg er ikke Malone!
- Hvad nu, hvis folk rent faktisk gætter, hvem du er. Så bliver du da nødt til stå frem?
- Nej, jeg kunne godt finde på at få en stor neger - måske David Nielsen - til at smide masken foran publikum. Eller Leif Sylvester. Det ville fandeme være sjovt.
- Nogen er helt sikre på, at jeg er en Ralle Malone, der også er fra Åbyhøj. Det får jeg en kæmpe griner over. Malone er nemlig en af mine gode venner, hævder Bulldogg.
hvem fanen er han så?
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.
- Kasper Spez
- Kasper Spez
-
PinK^^ShadoW