Bud på ny harddisk

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

EMR

Indlæg af EMR »

Ved det ikke. Men da vi havde indtastet kortnummeret osv, så førte den os over på vores homebanking :S
mikeman dk
Kontakt:

Indlæg af mikeman dk »

EsMr skrev:
Jeg overvejer selv at købe en så, jeg venter spændt på din tilbagemelding
så bestilte jeg selv en, har i forvejen 3 x segate 250 gb + 1 x seagate 160 gb regner med at pille de 2 x 250 gb ud af min gamle pc og sætte over i boxen :D
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
EMR

Indlæg af EMR »

Okay. Skal ned at hente den lige om snart nede på p-huset. så skriver jeg et review, og kommer ind på størrelse osv :)
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Kunne være jeg også skulle købe sådan en sjover. Er ved at være træt af den lille bobble der popper frem hver gang jeg dl'er et eller andet :D
BØH
EMR

Indlæg af EMR »

Hehe.

Nu har jeg bare et problem.. jeg har samlet den og det hele, men så når jeg sætter den til computeren, så kan den også godt finde den, eller dvs. der kommer en boble op og siger den er fundet og installeret. Men når jeg så går ind i denne computer, så er den ikke vist.. Det er somom den finder boksen men ikke harddisken.. nogle der har forslag ?
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jumpere på harddisken(e)?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
mikeman dk
Kontakt:

Indlæg af mikeman dk »

prøv at højre klikke på denne computer og gå i admninistrer, derefter i disphåndtering der skulle den gerne være
mikeman DK
.......................................................................................................................................
EMR

Indlæg af EMR »

Har fundet den v´ha den du sagde mike. Men der står den virker korrekt, men den er ikke alokkeret og den er stadig ikke vist inde i denne computer som en disk..

Billede
EMR

Indlæg af EMR »

Nu kom jeg så til at deaktivere den inde i Diskhåndtering, og nu er den heller ikke at finde derinde mere..

Har seriøst brug for hjælp..
EMR

Indlæg af EMR »

Har fundet ud af det. Den skulle bare aktiveres + er ved at formatere den nu :) tak for svarene
mikeman dk
Kontakt:

Indlæg af mikeman dk »

EsMr skrev:Har fundet ud af det. Den skulle bare aktiveres + er ved at formatere den nu :) tak for svarene
kører den uden problemer nu, jeg skal hente min imorgen, da arbejde har taget alt min fritid idag øv
mikeman DK
Brugeravatar
VioLogic
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af VioLogic »

Har lige installeret min, works like a charm! :thumbleft:
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Bakton

Indlæg af Bakton »

Tak for hjælpen
Du lyver som en luder?;)
EMR

Indlæg af EMR »

NU har jeg så puttet en xtra 500 GB i min Alubox Dual.
Har et lidt anderledes problem nu, nu vises den ikke engang inde i Diskhåndtering, og den anden harddisk jeg har deri, vises heller ikke nogen steder, selvom den plejer at vises i denne computer.
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

Jeg har lige købt 2x500GB WD Sata2 diske + Synologi D207 NAS
BilledeBillede
Det spiller max og det er dejlig nemt med en extern box der ligger på netværket..
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

EMR skrev:Hehe.

Nu har jeg bare et problem.. jeg har samlet den og det hele, men så når jeg sætter den til computeren, så kan den også godt finde den, eller dvs. der kommer en boble op og siger den er fundet og installeret. Men når jeg så går ind i denne computer, så er den ikke vist.. Det er somom den finder boksen men ikke harddisken.. nogle der har forslag ?
en af mine venner har en, den skal nogle gange lige rystes lidt fordi der er en løs forbindelse, men håber/tror ikke det er det :D
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
EMR

Indlæg af EMR »

Det burde det ikke være, eftersom både box og HD er relativt nye.
snabelfisk
Geografisk sted: On The Top, See Ya!

Indlæg af snabelfisk »

Du skal selvfølgelig partitonere den først. Du skal angive hvor meget plads den skal optage, eller om du vil dele den op. Brug partition magic 8.0 så virker den

Ingen grund til at gå i panik
Im The Stuff Dreams Are Made Of..
EMR

Indlæg af EMR »

Er det noget du kan smide op?
EMR

Indlæg af EMR »

Nu er det jo sådan at på én af de harddiske jeg har i boxen, har min computer kunne finde, så der ligger allerede 200 GB på.. Så den vil jeg helst ikke formatere.
Besvar