det kan bare ikke passe at man skal formatere en gang hver 2. måned.
for at man har en uptodate pc.. jeg mener at jeg er go til at holde antal af programmer og "gejl" generelt nede på et minimum, msconfig og alt det der står det 1 program til at køre, og det er nod32 antivirus som skulle være godt og resursebesparende..
tror sku jeg køber en mac.
jeg spiller aldrig, men laver grafik og alm. pc brug. div downloads osv.
det må da næsten være den bedste løsning.
BTW. min'pc er til salg, kun bud over 2k tages seriøst.
der følger den nye razordeathadder og et sæt logitech mx 5000 med.
byd løs
Gør min pc hurtigere.. hvordan `?
Redaktør: Moderators
hvis man deler sin harddisk op i 2 C: og d: vil den så køre hurtigere ?
via partition magic eller lign.
og kan jeg bruge de her ram ?
http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... ?ID=138806
via partition magic eller lign.
og kan jeg bruge de her ram ?
http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... ?ID=138806
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Hvis din harddisk kører mærkbart langsommere af at blive partitioneret skal den nok skiftes alligevel.
Jeg har en partitioneret system harddisk.
Mit råd er at man skal lade være med at lægge noget som kræver meget kraft på D:\ drevet. Førhen havde jeg musik på D:\ drevet, men det kørte altså lidt langsomt. Ikke computeren, men musikken. Så nu er der kun filer og dokumenter på D:\. Musik og film er på andre harddrives. Så skal D:\ ikke spinne hele tiden for at loade en mp3, men kun et lille word dokument.
Så har du absolut ingen problemer med lag eller noget som helst hvis du følgere den model som jeg bruger til stadighed. Men hvis du pakker ud fra det ene drev til det andet på samme harddisk så er det lige meget lort.
Jeg har en partitioneret system harddisk.
Mit råd er at man skal lade være med at lægge noget som kræver meget kraft på D:\ drevet. Førhen havde jeg musik på D:\ drevet, men det kørte altså lidt langsomt. Ikke computeren, men musikken. Så nu er der kun filer og dokumenter på D:\. Musik og film er på andre harddrives. Så skal D:\ ikke spinne hele tiden for at loade en mp3, men kun et lille word dokument.
Så har du absolut ingen problemer med lag eller noget som helst hvis du følgere den model som jeg bruger til stadighed. Men hvis du pakker ud fra det ene drev til det andet på samme harddisk så er det lige meget lort.

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Heh, du skal nok have en ny bærbar så. Hvis forskellen at mærke er så minimal er det hardware der trækker ned. Mere ram og cpu.amh skrev:Jeg har lige re-formateret min bærbare, med de der produktgendannelses CD'er som fulgte med, men den er ligeså langsom som den var før, uden noget der er installeret. Det er røv irriterende. Hvad kan man gøre ved det ?

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson