Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg har ca. 450 beskeder/kladder på min tlf som jeg gerne vil have over på computeren . det er nogle citater fra alle mulige sjove stunder .
Er der nogle der ved om det kan lade sig gøre at få dem ført over til computeren , ved hjælp af et program eller bare en måde man kan gøre det på . så jeg er fri for at sidde i mange timer og skrive af .
Såfremt du har PC- kabel eller bluetooth kan du bruge det her.
Det er skide smart. Du kan skrive SMS'er med det her program og sende dem over din tlf, du kan læse din beskeder og gemme den. Modtager du en besked imens programmet kører kommer der en pop up på din skærm og du kan læse beskeden på computeren.
Du kan også ringe via det program. Kort sagt du kan styre hele din mobil med dette program.
På et tidligere arbejde måtte vi ikke ha' mobiltlf med men så kunne jeg bare la' mobilen blive hjemme og logge på Remote desktop og voil'a jeg kunne læse og skrive beskeder
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Cokeline skrev:
På et tidligere arbejde måtte vi ikke ha' mobiltlf med men så kunne jeg bare la' mobilen blive hjemme og logge på Remote desktop og voil'a jeg kunne læse og skrive beskeder
På mit tidligere arbejde måtte vi ikke bruge mobiltlf. Så jeg loggede fra arbejdet på min computer med remote desktop. Derhjemme var min pc forbundet til tlf over BT.
Programmet er desuden lige til med bluetooth.
Derefter trykker du på Phone og så connect og så skulle den være der.
Såfremt du fortsat ikke kan få det til at virke så send mig lige en PM
Programmet har iøvrigt noget der hedder Proximity... Dvs. At du kan få programmet til at låse computeren med windows låsen når mobilen forsvinder ud af rækkevide og det sker inden for 5 sekunder.
De arbejder dog stadig på at den kan låse sig automatisk op når mobilen kommer i nærheden indtil da kan man bare taste sit windows pw men mobilen forbinder igen automatisk med tlf.
Indstillinger for det kan findes under Tools > Options > Proximity. Og det aktiveres under > Phone > Auto Reconnect (Proximity)
Det er satme smart!
Bobo-Denmark du har vel en SonyEricsson telefon? Jeg mener nemlig kun det kører med deres telefoner. Jeg bruger det iøvrigt selv og har gjort det et par år efterhånden.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright