Chart Attack <--- 12 tegn
Så sker det igen... Chart Attack - Tunes of the month
Redaktør: Moderators
..
kunne også være ligegyldigt med cover?
bare lave en samlet rls. mede de bedste vinyls / opsamlingsplader der nu var i den månede.
Kan ikke se hvordan det skal være så fint
jeg ville hvertfald være glad ved abre at få en pakke kun med musik altså.
bare lave en samlet rls. mede de bedste vinyls / opsamlingsplader der nu var i den månede.
Kan ikke se hvordan det skal være så fint
jeg ville hvertfald være glad ved abre at få en pakke kun med musik altså.
jeg kender altså andre steder at få musik fra end kun Chart AttackAce skrev:Chreddy. Det er jo ingen hjælp hvis du bare requester dem ovre i reqest sektionen...chreddy1 skrev:hvis det bare er mainstream, ka jeg godt hjælpe med at få fat på nogle af sangene..
lol limewirechreddy1 skrev:jeg kender altså andre steder at få musik fra end kun Chart AttackAce skrev:Chreddy. Det er jo ingen hjælp hvis du bare requester dem ovre i reqest sektionen...chreddy1 skrev:hvis det bare er mainstream, ka jeg godt hjælpe med at få fat på nogle af sangene..
.. desuden har jeg en installationsfil til LimeWire liggende..
Anyways, rigtig god idé, helt klart noget jeg vil bakke op om. Jeg var også flittig bruger af de gamle Tunes of the Month - der fik man sq lige sparket resten af det fede man manglede ned på compen, så det var herligt.
Glæder mig til at se nogle pakker - hvis det går HELT GALT med covers (dvs jackal (eller andre)) ikke vil, så kan jeg godt prøve at lave noget... men jeg er ikke highskilled

Cover
Jeg kan sq da godt lave et individuelt cover hver gang. Sånår det er så skal jeg nok lave det.
Det er da for tamt med det samme bare i forskellige farve.
Selvfølgelig skal en del af det være det samme. meeennn man skal også syns det er fedt og nyt hver gang jo...
Jeg melder mig som grafiker... - og jeg er hiskilled.. hehe
Booyah style....
-
//REA
Det er da for tamt med det samme bare i forskellige farve.
Selvfølgelig skal en del af det være det samme. meeennn man skal også syns det er fedt og nyt hver gang jo...
Jeg melder mig som grafiker... - og jeg er hiskilled.. hehe
Booyah style....
//REA
hva er der nu med det..?Zlinky skrev:lol limewirechreddy1 skrev:jeg kender altså andre steder at få musik fra end kun Chart AttackAce skrev:Chreddy. Det er jo ingen hjælp hvis du bare requester dem ovre i reqest sektionen...chreddy1 skrev:hvis det bare er mainstream, ka jeg godt hjælpe med at få fat på nogle af sangene..
![]()
det er da oss en vej til musik..
Re: Cover
Ikke fordi jeg tvivler på dine talenter, men måtte man sed et eksempel, bare sådan - for sjov?rea skrev:Jeg melder mig som grafiker... - og jeg er hiskilled.. hehe
Re: Cover
Så vidt jeg husker er REA professionel grafiker (dog ikke 100 på det)Mikkel skrev:Ikke fordi jeg tvivler på dine talenter, men måtte man sed et eksempel, bare sådan - for sjov?rea skrev:Jeg melder mig som grafiker... - og jeg er hiskilled.. hehe
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Kunne godt gå hen og blive lidt legendary det der på en mådeZlinky skrev:lol limewirechreddy1 skrev:jeg kender altså andre steder at få musik fra end kun Chart AttackAce skrev:Chreddy. Det er jo ingen hjælp hvis du bare requester dem ovre i reqest sektionen...chreddy1 skrev:hvis det bare er mainstream, ka jeg godt hjælpe med at få fat på nogle af sangene..
![]()

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson