Jesper Lundgaard vs. ? - Hang On
Redaktør: Moderators
Jesper Lundgaard vs. ? - Hang On
Da jeg sad og ryddede op i nogle meget gamle skiver fandt jeg en maxi fra år 2000 med et remix af Jesper Lundgaards udgave af Hang On.
Spurgte så min kollega der hjalp mig om han kunne huske nummeret. Det kunne han sagtens og det er et mix hvor de bruger Spiller - Groovejets beat ind over.
Remixet var faktisk ret fedt ifølge ham.
Jeg har selvfølgelig glemt hvad den anden del af artist var men måske er der håb herinde?
Spurgte så min kollega der hjalp mig om han kunne huske nummeret. Det kunne han sagtens og det er et mix hvor de bruger Spiller - Groovejets beat ind over.
Jeg har selvfølgelig glemt hvad den anden del af artist var men måske er der håb herinde?

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Jeg har en der hedder ´Jesper Lundgaard vs. Sound Doctors - Hang on´
Måske det er dén?
Den er i hvertfald fra samme periode
Måske det er dén?
Den er i hvertfald fra samme periode
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
- Plys - det nye kuld
Ja ja - den får I så
kvali er måske ikke den bedste, men det er også et rip af en bootleg, der er brændt ud fra mp3, og nu - rippet igen
Jesper Lundgaard vs. Sound Doctors - Hang on
kvali er måske ikke den bedste, men det er også et rip af en bootleg, der er brændt ud fra mp3, og nu - rippet igen
Jesper Lundgaard vs. Sound Doctors - Hang on
Re: Jesper Lundgaard vs. ? - Hang On
altså havde du ikke fået svar nok på djz.dk?Zster skrev:Da jeg sad og ryddede op i nogle meget gamle skiver fandt jeg en maxi fra år 2000 med et remix af Jesper Lundgaards udgave af Hang On.
'Da Clown skrev: altså havde du ikke fået svar nok på djz.dk?
Lovede min kammerat at søge med lys og lygte. Det er nemmere at copy paste end at skulle skrive hans smøre en gang til...

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Okay, så burde han tjekke hans topics noget mere, da svaret allerede var kommet efter ganske kort tidZster skrev:'Da Clown skrev: altså havde du ikke fået svar nok på djz.dk?
Lovede min kammerat at søge med lys og lygte. Det er nemmere at copy paste end at skulle skrive hans smøre en gang til...
- Plys - det nye kuld
Altså... nu er det jo sådan at Hr. Lundgaard er en GLIMRAGENDE sanger, men pop måske ikke hans domæne.nco skrev:Hvor har han dog en frygtelig stemme Jesper Lundgaard, i forhold til de andre versioner som der er ude med Freedom og Musikk.
Man kan på mange måder sammenligne ham med Stig Rossen.
At det lyder grimt i det her remix, kan hænge sammen med, at nummeret/vokalen er speedet mindst 180% i forhold til originalen.
Freedom´s version er som du siger - meget poleret, men tro mig;
der kan fixes meget i et moderne studie
Jeg har hørt DJ Pissemand synge den live, og jeg havde hellere hørt Cleo (r.i.p.) synge på Bakkens Hvile!
Men men - smag og behag
...
hey drenge, har set på
www.tunemag.dk/dancechart at der er udkommet
Musikk vs Jesper (noget) - Hang on 2007
Nogne der kan smide op ?
www.tunemag.dk/dancechart at der er udkommet
Musikk vs Jesper (noget) - Hang on 2007
Nogne der kan smide op ?
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php ... ht=freedom
Se nco´s indlæg, ligger der stadig..