driver til vista ?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
quiic

driver til vista ?

Indlæg af quiic »

er det muligt at finde nogle drivers til vista på nettet . jeg har installeret programmet . men mit lydkort virker ikke rigtig og jeg tror også der er andre ting der mangler en optatering . ?

på forhold tak :D
Brugeravatar
Lanz3
Geografisk sted: Here, where else?

Indlæg af Lanz3 »

Hvis det er et onboard grafikkort, så find ud af hvad dit motherboard hedder. Så kan der downloaders lyd driver fra producentens side. Er det et externt, så kan du ligeledes finde det på producentens side....Samme procedure for de andre drivere du mangler :)
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

quiic det du søger et navnet på dit bundkort og en driver til det indbyggede lydkort som er i.. Den mangler en driver som gik tabt under installationen af windows vista.

Censurmaskinen har været på besøg.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Maunus Det er ikke tilladt at poste en anden brugers rigtige navn iflg. vores regler:
2.9
På Chart Attack har man ikke kun brugernavne for sjov. Det er ikke tilladt at nævne andres såkaldte IRL (In Real Life = Rigtige) navne. Hold dig til at skrive brugernavnet på den/de personer dit indlæg er rettet imod.

Denne gang slipper du uden en warning fordi du allerede har fået to.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Besvar