Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Af alle de ting jeg havde forestillet mig Ace ville svare til det her topic havde jeg aldrig regnet med det der! (Tegningen) - jeg var helt smadret af grin da jeg så den
Udover det, så ser det da meget smart ud. Er det gratis?
goafreak skrev:Af alle de ting jeg havde forestillet mig Ace ville svare til det her topic havde jeg aldrig regnet med det der! (Tegningen) - jeg var helt smadret af grin da jeg så den
Haha!!!
Jeg undrer mig også selv over hvor jeg får det fra nogle gange.
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Ideen med mobil-tv i sig selv er nu nice nok.. Men nok ikke noget jeg vil kunne bruge, andet end at det var blæret at ha'.
Eller skulle man kunne modtage dansk TV i udlandet, det havde været top, mht fodboldkampe, nyheder osv
kvaliteten ser ud til at være der... den er hverfald blevet bedre end 3 var før og tdc's er nu.... rigtig nok du kunne være nice at have men ved sku ikke lige om det er noget jeg vil give 70-80 kr for når jeg allerede betaler 350kr for mit kabeltv per mdr..