Problemer med ny Harddisk
Redaktør: Moderators
Problemer med ny Harddisk
Hej alle sammen..
Jeg har netop købt en Seagate 320 GB harddisk, men så snart jeg kobler den til mit bundkort, viser den kun 230 gb... Hvordan får jeg mine sidste 90 gb med?? Det er jo MANGE GB at gå glip af..
Håber en vil hjælpe..
-Bart
Jeg har netop købt en Seagate 320 GB harddisk, men så snart jeg kobler den til mit bundkort, viser den kun 230 gb... Hvordan får jeg mine sidste 90 gb med?? Det er jo MANGE GB at gå glip af..
Håber en vil hjælpe..
-Bart
Har du opdateret din XP til seneste SP2? Det kan hvert i fald også give nogle
problemer, med at se alt pladsen på harddisken.
Jeg kommer til Hjørring lørdag d. 14. juli. Skal til noget fødselsdagsfest i fodboldklubbens klubhus. Så pas på! :)
Kode: Vælg alt
Administrator and founder of CA
-
Dj FreeLoad
- Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
- Kontakt:
Vil det så sige du ender i aalborg? , Hvem kender du i Hjørring? Kender et par fodbold tøser derfra.nco skrev:Har du opdateret din XP til seneste SP2? Det kan hvert i fald også give nogle
Jeg kommer til Hjørring lørdag d. 14. juli. Skal til noget fødselsdagsfest i fodboldklubbens klubhus. Så pas på!Kode: Vælg alt
Hjørring Frems klubhus står der blot på indbydelsen. Aner ikke engang hvor det er i Hjørring. Om vi ender i byen, ved jeg endnu ikke.Bart skrev:Okei, NCO.. er det Fortuna´s eller hvilket klubhus?? Vil da lige ned og hilse så..:) Ska du ibyen??
nco\\ CHART ATTACK 1999