Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
har et problem som lige er opstået. Jeg kan kun se nogle få internetsider, jeg kan godt se Chartattack og Mopedgallery, men kan ikke se Nationx eller scootergalleri? har lige testet, og det er det samme inde ved siden af hos min bror.
har prøvet at genstarte router og slukke for strømmen men intet virker.
Hvad kan der være galt?
EDIT: Nu er chartattack den eneste af de sider jeg tit besøger, den eneste jeg kan se.
hvis du har trådløs internet, så prøv at reset routeren og konfigurer den igen.! Ellers så hent easycleaner (google) - det har mange gange hjulpet mig. Har en kammerat der havde samme problem som dig, og han resettede blot routeren og så kørte det igen.!
det ka da oss være at du har fået en masse lort på din pc, som virus, spyware osv.. nu ved jeg ikk om det er en mulighed, men det vil jeg da tro at det er..
igloen skrev:Jeps deres dns server har været nede...
Er det ikke derfor de har 2 så det ikke sker at der ikke er forbindelse ?
Måske den anden ikke har kunne klare det load den skulle når den første stod af så.
TDC DNS Servere : 193.162.153.164 - : 194.239.134.83
Den første er åbentbart ikke oppe endnu.
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Jeg ringede til hotline for at høre hvad der var galt med nettet, da det ikke virkede.. og der blev sagt at dns server var nede.. om det så er 1 eller flere skal jeg ikke kunne udtale mig om.. har jeg ikke styr på!
Men se det derfor vi har dig her boardet