Rapperen Natasja død på Jamaica
Redaktør: Moderators
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
R.I.P
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Det er synd at tænke på at hun går tabt nu når hun lige var begyndt at komme "frem" (hun har været fremme længe men hun var ved at bryde igennem nu) jeg var mega vild med hendes musik og jeg var glad for at hun var en af de få som var med til at få den fede regga frem i DK.
Jeg skulle ellers have set hende på langelands festivallen og jeg har set et teater med hende.
RIP.
Jeg skulle ellers have set hende på langelands festivallen og jeg har set et teater med hende.
RIP.
Trist Natasja er død, men kom nu videre. Hun er ikke den første, der dør på et uheldigt tidspunkt.
Ja hun lavede musik. Hun var endelig ved at få sit gennembrud. Bla bla bla
Tænk tilbage på Aaliyah, som var det hotteste indenfor R'n'B genren. Hun døde også, men folk kom videre.
Jeg føler det er væsentlig værre med de personer, der kommer alvorligt til skade eller bliver slået ihjel af en modkørende. At man ikke har ville fortælle noget om chaufføren var påvirket eller ej tyder nok på, at det var han.
Det er sørgeligt, og trist for venner og familie (kender et par af hendes venner og trist nok også produceren, som var i gang med et nyt track til hende, som hun ikke havde hørt endnu), men så er det heller ikke værre. Det er ikke paven, der er død.
...
Ja hun lavede musik. Hun var endelig ved at få sit gennembrud. Bla bla bla
Tænk tilbage på Aaliyah, som var det hotteste indenfor R'n'B genren. Hun døde også, men folk kom videre.
Jeg føler det er væsentlig værre med de personer, der kommer alvorligt til skade eller bliver slået ihjel af en modkørende. At man ikke har ville fortælle noget om chaufføren var påvirket eller ej tyder nok på, at det var han.
Det er sørgeligt, og trist for venner og familie (kender et par af hendes venner og trist nok også produceren, som var i gang med et nyt track til hende, som hun ikke havde hørt endnu), men så er det heller ikke værre. Det er ikke paven, der er død.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
Så sku hellere paven var død eller justin timberlake eller anden grim amerikaner.3dotz skrev:men så er det heller ikke værre. Det er ikke paven, der er død.
...
Hun var helt iorden oppe og ringe med det danske musik og det fik sku skabt rigtig mange nye lyttere. øv os. håber der snart kommer en ny bitch som kan overtage.
RIP lille T
RIP
Men fuck hvor er det her lamt:
http://ekstrabladet.dk/ekstraBladet/fla ... 312685.ece
Hvorfor bidrage til det? 80% (da jeg tjekkede) havde stemt nej til af bidrage til det. Tror sku ik der er nogen der bidrager til mig hvis jeg dør i i et udland :s
Hvorfor bidrage til det? 80% (da jeg tjekkede) havde stemt nej til af bidrage til det. Tror sku ik der er nogen der bidrager til mig hvis jeg dør i i et udland :s
::..=-+-=SeZTor=-+-=..::...:::You don't understand the way I feel:::...
Giver dig ret, synes det er alt for meget at begynde at spørge om penge. Hun var god til det hun lavede og det er trist hun omkom og så er den ikke rigtig længere.SeZTor skrev:RIP
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Det er naturligvis meget beklageligt men ville sku heller ikke en eneste krone for at få en kunstner hjem til DK...
Ikke den forsikrede type? Nå ja så er det jo skide smart at rejse meget når en årsrejseforsikring koster 843,- kr..
Synes generelt det bliver hypped alt for meget... Tv2 News var i telefonisk kontakt med en konsul i Jamica for at få oplyst trafik forhold derover???!!!
Ikke den forsikrede type? Nå ja så er det jo skide smart at rejse meget når en årsrejseforsikring koster 843,- kr..
Synes generelt det bliver hypped alt for meget... Tv2 News var i telefonisk kontakt med en konsul i Jamica for at få oplyst trafik forhold derover???!!!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Det er jo fordi danmark er for lille til at ha sin egen 24timers nyhedsstationCokeline skrev:Det er naturligvis meget beklageligt men ville sku heller ikke en eneste krone for at få en kunstner hjem til DK...
anyways, troed heller ikke på det da jeg hørte det
var nu heller ikke sindsyg glad for hendes plade, men ærgeligt alligevel...
Jeg kunne heller ikke finde på at bidrage med noget til hende.
Men på den anden side er jeg ikke i tvivl om, at der nok skal komme et nyt album fra hende. Jeg har læst flere steder at hun arbejdede på nyt album, og hvad der måtte være færdigt af det materiale plus hvad der nu kommer af tributes fra andre kunstnere, så skal det helt sikkert nok blive udgivet inden længe.
På den måde kan man støtte hendes efterladte - der vist kun er hendes mor?
Men på den anden side er jeg ikke i tvivl om, at der nok skal komme et nyt album fra hende. Jeg har læst flere steder at hun arbejdede på nyt album, og hvad der måtte være færdigt af det materiale plus hvad der nu kommer af tributes fra andre kunstnere, så skal det helt sikkert nok blive udgivet inden længe.
På den måde kan man støtte hendes efterladte - der vist kun er hendes mor?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA