Ligestilling på diskotekerne

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
VioLogic
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af VioLogic »

Cokeline skrev:
VioLogic skrev:
Hehe, nej det må du ikke gøre :P problemet er da også en del steder i sønderjylland. Nu ved jeg ikke hvor du bor henne, men jeg har været "langs" i haderslev, tønder, åbenrå og ribe... vil dog mene at Åbenrå fører på min personlige liste over not-to-go, da jeg har oplevet at de er mere aggresive der :D
Ja, de er ret voldige i Åbenrå...Er nok mest i byen i Sønderborg eller Flensborg (det er også meget billigere og ikke kliché daisy agtigt)
Har kun været en enkelt gang i Sønderborg og aldrig i Flensborg so far... Flensborg er stilen ikke mere tramp? De bekendte jeg har fra gråsten omegn suser af og til til noget lysstav, tramperfest i tyskland og vistnok også flensborg. Holder mig som regel til noget lidt mere casual 8)
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

VioLogic skrev:
Cokeline skrev:
VioLogic skrev:
Hehe, nej det må du ikke gøre :P problemet er da også en del steder i sønderjylland. Nu ved jeg ikke hvor du bor henne, men jeg har været "langs" i haderslev, tønder, åbenrå og ribe... vil dog mene at Åbenrå fører på min personlige liste over not-to-go, da jeg har oplevet at de er mere aggresive der :D
Ja, de er ret voldige i Åbenrå...Er nok mest i byen i Sønderborg eller Flensborg (det er også meget billigere og ikke kliché daisy agtigt)
Har kun været en enkelt gang i Sønderborg og aldrig i Flensborg so far... Flensborg er stilen ikke mere tramp? De bekendte jeg har fra gråsten omegn suser af og til til noget lysstav, tramperfest i tyskland og vistnok også flensborg. Holder mig som regel til noget lidt mere casual 8)
Absolut ikke!

Inden i byen er alle steder ret casual. Kan varmt anbefale http://max-fl.de/

De spiller en masse mainstream og house. Deres DJ's er også ret gode og så er der ALTID fuldt hus
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
VioLogic
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af VioLogic »

Okay, cool nok. Må lige kigge forbi næste gang jeg kommer på de egne ;)
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Hvis fyrene fik entre og fri bar for en 50,- tror jeg hurtigt at stedet måtte lukke.
Hvis man synes det er for dyrt kan man det bare pikke af igen. Især hvis det er i KBH problemet anses som størst. Så er der nok at vælge imellem. Synes det er helt op stedet selv at afgøre hvad de vil tage for entre.

Hvorfor skal kendte så gratis ind, vip osv. Hvorfor må folk over 18/21/23 ellerl lign, gerne komme ind, når dem under ikke må...
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

9 skrev:Hvis fyrene fik entre og fri bar for en 50,- tror jeg hurtigt at stedet måtte lukke.
Hvis man synes det er for dyrt kan man det bare pikke af igen. Især hvis det er i KBH problemet anses som størst. Så er der nok at vælge imellem. Synes det er helt op stedet selv at afgøre hvad de vil tage for entre.

Det er jo princippet i det. Jeg vil da ikke betale 180 kr. mere for at komme ind end en fra det andet køn. Det er da fuldstændig til grin IMO. Det samme gælder forsikringer. Hvis jeg køber en bil magen til min nabo's som tilfældigvis er en hottie, kunne hun få forsikringen MEGET billigere end jeg. Se f.eks. Geo på ekstrabladet for tiden, hvor han har hende fra Paradise Hotel med. Hun kan sagtens det ene eller det andet uden at skulle presse på. Men derimod hvis der kommer en fyr hen og spørger ligesådan, er svaret Nej! med det samme.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Forsikringer? Det vurder de kun ud fra alder...
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Zukot skrev:Ja det der med kvinder der spørger efter en drink, Der fandt min kammerat engang på en ganske snedig idé. Han bad bartenderen om appelsin juice med en masse forskellig slags farve og paraplyer i :wink: Så virkede pigen ualmindelig tilfreds og vi kunne grine af hvor dum hun i virkeligheden var
Aha! Ja, hvorfor har man dog aldrig tænkt på det før. Jeg er sgu' næsten sikker på den vil virke med de fleste tøser. Hvor tit har man ikke stået og fyrede Dankortet af på en pige, blot for at konstatere hun vader hjem med en anden, eller man ikke henter en skid på hende. Argh.
amh skrev:Jeg vil da ikke betale 180 kr. mere for at komme ind end en fra det andet køn. Det er da fuldstændig til grin IMO.
Det er der jo så heldigvis mange meninger om.

Jeg ville hellere give lidt ekstra, og så være sikker på der er mange af det modsatte køn på diskoteket. Det giver både noget at kigge på, nogen at snakke med, og hvis de til og med har fri bar, så sparer man også udgifter på dem. Se det er jo business i stor stil.

På samme måde, så vil jeg også hellere komme steder hvor der ikke er så mange indvandrere. Ja det lyder racistisk, og jeg bliver sikkert flamet for det, men jeg kan ikke klare den ofte store gruppe af indvandrere der samler sig på diverse diskoteker, og så ellers fører sig frem.
  • Billig entre og fri bar til tøserne
  • En højere pris og fri bar til mændene
  • Ingen indvandrere
Så har vi mit favoritdiskotek.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Jeg tror ikke mange fyre vil have noget imod at betale en rimelig merpris i forhold til pigerne for at komme ind på dit ønskediskotek, men forskellen skal være rimelig.

I Krasnapolsky eksemplet betaler fyren 300% ekstra på indgangen. End ikke de danske bilafgifter kan være med her.

Men forestil dig, at næste gang du står på McDonalds, så betaler din kæreste 40 kr for en bigmac menu, mens du selv betaler 80 kr.

Det er kun hos frisører jeg oplever, at der er lidt positiv forskelsbehandling til mændenes side, men vi render sjældent rundt med lige så meget hår, som de søde tøser.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

3dotz skrev:Det er kun hos frisører jeg oplever, at der er lidt positiv forskelsbehandling til mændenes side, men vi render sjældent rundt med lige så meget hår, som de søde tøser.
Og de drikker sjældent lige så meget som vi gør.
See my point?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Zamiel
Geografisk sted: CPH PsycoWard

Indlæg af Zamiel »

nco skrev: Aha! Ja, hvorfor har man dog aldrig tænkt på det før. Jeg er sgu' næsten sikker på den vil virke med de fleste tøser. Hvor tit har man ikke stået og fyrede Dankortet af på en pige, blot for at konstatere hun vader hjem med en anden, eller man ikke henter en skid på hende. Argh.

I skal slet ikke købe drinks til piger, det sender bare et signal om at man er ligesom alle de andre clueless taber fyre der savler over hende og at hun kan sno dig om hendes fingre. I hendes øjne mister du social værdi og status ved at underkaste dig hendes vilje på den måde. Og derfor går hun hjem med en anden..

I stedet så sig "nej, men du kan købe mig en" eller "nej, jeg betaler ikke for sex" og så kør samtalen videre på noget andet. Det er vigtigt at man ikke står og venter på hendes reaktion ved at fyre sådan en bemærkning af. Så bare snak videre om noget andet hvor du sætter dagsordenen
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Zukot skrev:Ja det der med kvinder der spørger efter en drink, Der fandt min kammerat engang på en ganske snedig idé. Han bad bartenderen om appelsin juice med en masse forskellig slags farve og paraplyer i :wink: Så virkede pigen ualmindelig tilfreds og vi kunne grine af hvor dum hun i virkeligheden var
Jeg havde samme med 4-5 drenge fra min HHX klasse et lignende "comeback" Det var bare et glas vand. Og når trunten så siger "ahh det er jo vand" s¨svare du bare "ja billige drinks til billige piger" Dog skal du være klar til at duck and run, for ikke alle synes det er lige sjovt. Men finder du til gengæld ens om kan grine af det, så er det den absolut bedste "bølge bryder".
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Gad ikke tage på en club, hvor drengene betalte mindre end pigerne.
Giv da også lige kvinderne en chance, de er halv-undertrykte i alle andre sammenhænge.

Så skal der sgu også være lige så mange mandelige prostituerede i Istegade..
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

LOL halv-undertrykte ?

De er ikke en skid underrykte, ikke en skid mere undertrykte end de gør sig selv til.

Fra en promoters synspunkt er det nemt at se igennem fingre med ligestilling, når det er så effektivt et redskab. Får du kvinderne ind på din klub, så har du en succes. Så nemt er det.

Jeg synes det er fint nok at diskotekerne har forskellige priser på mænd og kvinder når de køre med fir bar. At tvinge dem til andet ville jo være at bede dem om at lukke. Hvis der skulle sidde nogle fyre derude som ikke vil give mere end kvinderne, så må de jo bare finde et andet sted at gå i byen. Svære er det vel ikke.

Jeg hader de usle kællinger der vræler op om ligestilling. Ta noget ansvar og vær din egen lykkesmed. Og nu skal i ikke nævne Social og sundheds konerne, for så springer jeg i luften. De er lige så stupide som falck redderne.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

DjMail skrev:Hvis der skulle sidde nogle fyre derude som ikke vil give mere end kvinderne, så må de jo bare finde et andet sted at gå i byen.
Præcist.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Jeg nægter simpelthen at komme steder som har et så spinkelt koncept at de bliver nød til at lokke mennesker til ved i første omgang at give rabat til pigerne som så automatisk lokker drenge til. Kan virkelig pisse mig af når drenge er så latterlige at de villigt går med til at betale op til 500% mere end piger.

Derudover er jeg helt enig i Zamiel. Jeg kunne aldrig finde på at give en drink til en pige som jeg ikke kendte. Det er virkelig nedladende når piger tror at man er så desperat efter at snakke med dem at man er villig til at kaste sit dankort i baren. Plejer bare at grine af dem når jeg møder den slags som prostituerer sig for lidt sprut.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Fairground skrev:Jeg nægter simpelthen at komme steder som har et så spinkelt koncept at de bliver nød til at lokke mennesker til ved i første omgang at give rabat til pigerne som så automatisk lokker drenge til. Kan virkelig pisse mig af når drenge er så latterlige at de villigt går med til at betale op til 500% mere end piger.

Derudover er jeg helt enig i Zamiel. Jeg kunne aldrig finde på at give en drink til en pige som jeg ikke kendte. Det er virkelig nedladende når piger tror at man er så desperat efter at snakke med dem at man er villig til at kaste sit dankort i baren. Plejer bare at grine af dem når jeg møder den slags som prostituerer sig for lidt sprut.
Kan ikke være mere enig. Jeg har til tider også sagt nej til at tage med dem i byen fordi de gerne ville på ENVY fordi de kun skulle betale under det halve end vi skulle. Og har endnu til dags dato ikke givet en drink til en pige som kom hen med dådyr øjene "Giver du ikke en drink, smil smil?" Har sagt nej hvergang hvorefter jeg har spurgt hvorfor jeg skulle give hende en, da jeg aldrig har mødt hende før. Så plejer de og blive fornærmet og gå videre til næste offer.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Der findes heller ikke noget mere fesent folkefærd end danskere når det kommer til at gå i byen.

Hvis danskere bare var lidt nemmere at få til at hoste op med gryn i døren så ville vi nok se en del flere store DJs i DK. Derud over skulle folk nok også være lidt mere villige til at flytte sig for festerne :)
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

DjMail skrev:Der findes heller ikke noget mere fesent folkefærd end danskere når det kommer til at gå i byen.

Hvis danskere bare var lidt nemmere at få til at hoste op med gryn i døren så ville vi nok se en del flere store DJs i DK. Derud over skulle folk nok også være lidt mere villige til at flytte sig for festerne :)
Kan jeg kun give dig ret i... Dog er svenskere også ret slemme til det!

Du aner ikke hvor tit jeg oplevede at en fuld dansk eller svensk pige kom hen i baren for at fortælle mig at hun altså "virkelig" kun har 2 euro og om hun ikke kunne få en drink til 5 euro for det??? Øhh nej?
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Lidt forskel er okay synes jeg ved fri bar stor, så er det nej tak. Begrundekse er at vi drikker en del mere.

Med hensyn til at give drinks væk, så er det kun en gang i mellem til folk jeg kender. Har faktisk fået en del flere drinks af piger end jeg har givet. Også nogen som jeg ikke rigtig har kendt inde.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

9 skrev:Gad ikke tage på en club, hvor drengene betalte mindre end pigerne.
Men du vil gerne tage på en club, hvor drengene betaler meget mere end pigerne.

Fri bar konceptet er smart, da du i teorien kan fyre den af for et fast beløb uanset, hvor meget og hvor længe du fester. Men skal man virkelig gøre det fair, så betaler alle entre, og så betaler man for de drink/øl man drikker.

Så er der ikke noget med at piger drikker mindre end mænd eller omvendt. Mange piger drikker mere end mig.

Jeg tror ikke, at der er så mange, der ikke vil betale lidt ekstra for at få pigerne på klubben, men der skal være rimelighed.

Du ser jo heller ikke en buffet med en pris til piger og en anden til mænd.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Besvar