Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Hørte lige den nye Voice Choice vil et tilfælde
Tror det var LOC og USO - Ik' nogen diskussion
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Det er som sådan ikke harddisken der er problemer med, det er selve boxen hvor de sidder i. Ja jeg har en box hvor der kan sidde 2 i, og det er den der svigter. Tror det fordi den faldte af min knallert...
Det er som sådan ikke harddisken der er problemer med, det er selve boxen hvor de sidder i. Ja jeg har en box hvor der kan sidde 2 i, og det er den der svigter. Tror det fordi den faldte af min knallert...
Forklarer det hele Køb en ny? Afhængig af hvad du skal bruge koster de ikke alverden
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Den jeg har koster 500 - og der burde være garanti på (ved godt fejlen er selvskyldt).
Selvom jeg tabte den så har den sgu akldrig virket optimalt, og larmet ad helvede til, så vil sgu have en ny/penge igen