Findeløn!!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Jeg har en kammerat, som muligvis har nogle værelser til leje på 1. sal i et fint rækkehus i Høje Taastrup, beliggende klods op af stationen hvorfra du kan komme til Kbh H på ca. 10 min og i øvrigt i gåafstand til City2, som er et af sjællands største shoppingcentre. Det drejer sig om enten to små værelser eller et stort, jeg mener der er sammenlagt 20 m2 til hver lejer. Prisniveaet er omkring 4000,-/md inkl. varme, el, vand, internet, kabel-tv, adgang til vaskemaskine/tørretumbler, evt. opvaskemaskine. Han har i øvrigt indrettet et fantastisk kælderrum i bedste bar-stil med pool, bordfodbold, dart osv. så det kan jo være du kan nyde godt af dette hvis du kommer godt ud af det med udlejeren. Hvis det har interesse, så kontakt mig, så kan jeg formidle kontakten...
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

hvor er lejligheder/værelser på Sjælland dyre, det er da for vildt!
Billede
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Sunshine skrev:hvor er lejligheder/værelser på Sjælland dyre, det er da for vildt!
Du er velkommen hos mig :happy7:
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Jeg har fået mig en fed lejlighed på Østerbro, Strandboulevarden og har næsten arbejdet en måned på mit nye arbejde og de er glade for mig og omvendt :)
Glæder mig til 'pay day' på fredag, en stor fed løn mums, det er bedre end sex :P

Bare lidt feed back, og lige fået mig noget Internet igen så nu er jeg frygteligt tilbage :D
He who dies with honor is a dead man!
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

bukkebrusen skrev:Jeg har fået mig en fed lejlighed på Østerbro, Strandboulevarden og har næsten arbejdet en måned på mit nye arbejde og de er glade for mig og omvendt :)
Glæder mig til 'pay day' på fredag, en stor fed løn mums, det er bedre end sex :P

Bare lidt feed back, og lige fået mig noget Internet igen så nu er jeg frygteligt tilbage :D
Og hvordan fik du fat i den lejlighed?
Besvar