Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
det er en fiks lille sag...og det spiller bare 100 fra jeg satte den til, og så er det jo meget smart med trådløst lyd fra itunes til anlæg, samt usb tilslutning til printer...
jeg har kun oplevet det minus der er beskrevet i denne tråd.
For satan bobby mann haha , Hvis det skal være trådløst som manden eller damen whatever jo ønskede .. så ville jeg foreslå D-links Gaming router DGL-4300 link til den trådløse router : http://games.dlink.com/products/?pid=370
Den skulle være okay nice hvis du skal game , og alt det der lir der .. Resten må du så selv klare , jeg mener prisklassen på den ligger lige omkring de 942,- kr. :
Værsgo og god fornøjelse og ps. det skal siges at jeg ikke selv har erfaring med brug af den. Har kun læst og hørt fra diverse kilder , Og husk !! KØB ALDRIG ZYXELs ROUTERE !!! SPECIELT DE TRÅDLØSE DA DE HAR ET NAT PROBLEM SOM GØR AT DU IKKE KAN GAME ELLER DEN SMIDER DIG AF NETTET FORDI DEN LUKKER DE INAKTIVE NAT SESSIONS.. ELLER NOGET I DEN STIL !!! OG DE HAR LOVET AT FIXE PROBLEMET MED EN FIRMWAREOPDATERING.. MEN DEN ER ALDRIG KOMMET ? DER ER NU GÅET SNART 2 ÅR UDEN DER ER SKET NOGET!!! SÅ DROP ZYXELS LORT!!!
Indtil nu, så tror jeg faktisk at det bliver en Airport Extreme som jeg investere i. Men det er ikke noget jeg står og skal bruge her og nu, så jeg vil gerne høre hvad folks mening er omkring Airport - om det så er Express eller Extreme. På forhånd tak.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Goddie550 skrev:KØB ALDRIG ZYXELs ROUTERE !!! SPECIELT DE TRÅDLØSE DA DE HAR ET NAT PROBLEM SOM GØR AT DU IKKE KAN GAME ELLER DEN SMIDER DIG AF NETTET FORDI DEN LUKKER DE INAKTIVE NAT SESSIONS.. ELLER NOGET I DEN STIL !!! OG DE HAR LOVET AT FIXE PROBLEMET MED EN FIRMWAREOPDATERING.. MEN DEN ER ALDRIG KOMMET ? DER ER NU GÅET SNART 2 ÅR UDEN DER ER SKET NOGET!!! SÅ DROP ZYXELS LORT!!!
caps
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Kan kun anbefalde airPort Express. Det virker og det virker rigtig godt.. Óg du kan koble dem sammen hvis du har 2, så du får dobbel så lang rækkevidde. Plus du har usb og jackstik i den. Super fed!! Glem alt det andet..
kan os kun anbefale dem... express er super super lækker, lille og fiks, og let og lige kaste i tasken, og ta med på farten.. har haft godt af min på flere hotelværelser hvor man bare har fået et bette netkabel. så bare i og i stikket så kører det ingen probs. im in looove c",)
Jeg har ligeledes expressen og kan også kun anbefale den. Mht. afspilning af musikken gennem airporten kan der fås programmer/ plugins, således du kan afspille lyden fra alle programmer. Personligt bruger jeg et plugin til winamp, der fungerer fortrinligt, da jeg nægter at konvertere til iTunes...
Er der en der lige gider beskrive hvordan det fungerer i praksis. Det ville jo se meget godt ud med en IpodHifi i stuen. Jeg skal altså have en airport og en modtager til Hifi'en og så skifte min gamle router ud med en airport? Den virker vel også sammen med almindelig pc ikke?
yep, det er bare et jack stik du smider i routeren også i din forstræker whatever du nu har. også så (hvis du bruger itunes) så vælger du bare din router som "højtaler" og opti så har du fin lyd ud af anlæget helt trådløs fra din bærbar eller pc... en anden fræk ting der er ved Extreme er usb porten som ka bruges til at sætte printer til og printe trådløs eller sætte en extern hd til som alle computer som er på airporten så ka finde. ret lækkert og super super let...
...men bruger pt. blot plugin'et til winamp, da det er lettere. Jeg har Airfoil til at ligge i en ældre version inkl. crack, men har dog ikke afprøvet filerne efter jeg hentede dem ud fra en død harddisk.
Plugin'et jeg benytter er følgende, hvilket fungerer upåklageligt:
Dette er dog med udgivelsen af 2,0 versionen blevet påkrævet at købe licens, hvor det ved tidligere versioner var gratis. Jeg har den sidste gratis version til at ligge og det er også den jeg benytter, så sig til hvis der er noget jeg skal prøve at hitte frem...
jeg bruger også Airport express, overvejede en Extreme, men da min macbook ikke understøtter 802.11n, så jeg fordelen i Airtunes på express'en
og som andre også har pointeret funger det super fedt..
en anden ting er at den bare virker med det samme.. jeg satte den til og indtastede password og navn.. og wupti så kørte det bare..
enkelt enkelt enkelt..
nco , jeg spacer lige back .. Du har helt ret i at jeg mener det der omkring Zyxel , rygtet skal spredes .. Zyxel må snart se at få "fingeren ud" og få rettet den fejl , det kan simpelthen ikke være rigtigt
Det bliver som minimum Express jeg skal investere i kan jeg forstå på den her tråd. Men jeg tror det bliver en Extreme, evt. suppleret med en Express til anlægget. Det er mere fordi at kæresten har trådløst, plus så fordelene ved at kunne plugge anlægget til.
@ Kloovje, skriv lige i en PM eller MSN hvor det er du flyttet hen? :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA