REQ: Suspekt - Fuck af

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Kri

REQ: Suspekt - Fuck af

Indlæg af Kri »

Jeg kan ikke umildbart finde et topic angående denne, så jeg prøver lykken.

mit MySpace Mp3 Gopher virker ikke, da jeg ikke kan installere det, så jeg håber der er nogle der gider at rippe den til mig :)

Jeg har både søgt på suspekt, suspekt - fuck af, uden resultat. (Dog tråden "SUSPEKT?", men der er kun myspace linket :/).

~ http://www.myspace.com/primanocte2007

På Forhånd tak.

EDIT: Mate rippede:
http://rapidshare.com/files/41952172/Su ... f.mp3.html

;)
EMR

Indlæg af EMR »

HVor den rippet fra? Myspace?
allstar
Geografisk sted: dk
Kontakt:

Indlæg af allstar »

takker !! :)
Billede
Kri

Indlæg af Kri »

EMR skrev:HVor den rippet fra? Myspace?
Jeps. Noget negativt, oder was? :D
EMR

Indlæg af EMR »

Nej slet ikke.. Troede bare lige jeg havde dne i bedre kvali ;) men nej.. hehe
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Har prøvet at gøre den, som spiller på deres hjemmeside, i bedre kvalitet. Det blev lidt bedre og er da til at lytte til nu. Kan lige smide den op.
http://www.speedyshare.com/367767368.html
BØH
niller

Indlæg af niller »

Hvis I har lyttet til den fra deres hjemmeside ligger mp3'en i jeres temporary internet files i 256 kbps, så der er egentlig ingen grund til at rippe hverken det ene eller det andet...

1. Afspil

2. Åbn Temporary Internet Files

3. Find fuck_af.mp3

4. Kopier til en anden mappe

5. Voila!
allstar
Geografisk sted: dk
Kontakt:

Indlæg af allstar »

kan man altid gøre det fra sange der er på myspace ?
Billede
EMR

Indlæg af EMR »

Allstar - med hjemmeside mener Niller denne: http://www.primanocte.dk/
niller

Indlæg af niller »

Yes, det var siden EMR skriver jeg mente. Jeg mener ikke tricket virker på myspace-sider, men er generelt et godt trick, der virker i utroligt mange tilfælde.

Til myspace er der dog andre muligheder, eksempelvis denne hjemmeside:

http://www.hi5mp3.info/myspace/index.php
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Inden i begynder at rippe selv osv., burde i måske til at lytte til mit rip inden. Synes selv det er gået meget godt :)
BØH
niller

Indlæg af niller »

Der er jo ikke tale om et rip. Når du har afspillet sangen fra hjemmesiden ligger mp3-filen jo direkte på din computer. Må indrømme, jeg synes det er fjollet at downloade et rip af lyden fra lydkortet, da det alt andet lige vil medføre et tab i kvalitet, ligegyldigt hvor godt rippet ellers er udført. Når man i stedet kan snuppe kilde-mp3'en direkte...
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Nu har jeg jo så heller ikke taget den fra temporary internetfiles. Jeg har gjort det på den gode gammeldags måde :)
BØH
niller

Indlæg af niller »

Nej, og det er lige præcist det der er min pointe. Jeg ser ingen grund til at downloade et rip af en fil, når man har selvsamme fil, som rippet er lavet af, til at ligge på sin computer i forvejen (Temporary Internet Files). "Den gode gammeldags måde" er en fin måde og kan give fine resultater, men min pointe er blot, at der ikke er nogen grund til at bruge den i dette tilfælde, da kilde-mp3'en er tilgængelig.
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg vil så lige sige, at den lille smule forringelse i kvaliteten ikke gør den store forskel, da jeg alligevel har pillet ved EQ'en for at få den til at lyde i bedre kvalitet.
Men du laver da bare din egen ovn, du laver bare din egen frysepizza.
BØH
niller

Indlæg af niller »

Ja bevares, det er jo ikke for at træde nogen (dig) over tæerne. Men det er jo netop dig der genopfinder den dybe tallerken (eller ovn eller frysepizza, hvis jeg da har forstået den kommentar ret).

Hvad er fordelen ved at lave sit eget rip eller downloade dit rip fremfor den måde jeg beskriver. Ja, det kan godt være der ikke er stor forskel, og at du har pillet ved EQ'en. Men hvorfor? Jeg vil da til enhver tid foretrække kilden frem for et rip, ligegyldigt hvor godt det er lavet og hvor meget der er pillet. Eneste fordel jeg kan se, er for de, der er så dovne at de ikke gider gøre det men hellere vil trykke på et link.

Til dem kommer kilde-mp3'en her:

http://www.speedyshare.com/691622179.html
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

kilde-mp3en er jo stadig i dårlig kvalitet.
Den er vel 96 kbps (+/-) men når jeg nu har lavet et fint rip, hvor det er lykkedes mig at pille ved EQ'en så den lyder i mere eller mindre god kvalitet - ikke 320 kbps, men lytbar - og smider den op, så vil jeg da ikke kritiseres for den måde jeg har rippet den på.
Så hvis du ikke vil lytte til den kan du jo bare lave dit eget rip (frysepizza) og benytte din egen metode (ovn) :lol:

-Det med frysepizzaen og ovnen var egentlig mest for sjov - det er taget fra Blinkende Lygter.

Jeg har altid brugt den rippemetode og tror altid jeg vil gøre. (Mest fordi jeg aldrig kan finde den mp3 i temporary internetfiles, hehe)
BØH
niller

Indlæg af niller »

kilde-mp3en er jo stadig i dårlig kvalitet.
Den er vel 96 kbps (+/-)
Den er i 256 kbps og det er den fil du ripper fra, så jeg har svært ved at se hvordan du ligefrem kan forbedre kvaliteten?
men når jeg nu har lavet et fint rip, hvor det er lykkedes mig at pille ved EQ'en så den lyder i mere eller mindre god kvalitet - ikke 320 kbps, men lytbar - og smider den op, så vil jeg da ikke kritiseres for den måde jeg har rippet den på.
Har stadig svært ved at se hvordan du kan forbedre kvaliteten ved at rippe filen og pille lidt. For mig at høre er den på 256 kbps i ganske glimrende kvalitet

Jeg kritiserer ikke din metode, men beskriver bare en (for mig at se) bedre metode i dette tilfælde. Det er vel tilladt. Der er ikke noget i vejen med et lydkort-rip, men som tidligere nævnt mener jeg bare der er et bedre alternativ i dette tilfælde. Så må det jo være op til folk, hvilket alternativ de vil vælge. Hvis et album er uploadet i 128 kbps er det vel også tilladt at uploade, hvis man har samme album i 192 kbps.
Så hvis du ikke vil lytte til den kan du jo bare lave dit eget rip (frysepizza) og benytte din egen metode (ovn)
Det er formentlig begrænset hvor meget jeg kommer til at lytte til denne sang, da det ikke just er min kop the. Men hvis jeg lytter til den bliver det i den 256 kbps-mp3 jeg har hentet fra temporary internet files. Og hvis det så er hvad du kalder min frysepizza, ja så har du lavet et rip af min frysepizza og puttet lidt ekstra ost på, hvis vi skal blive i den terminologi. (Ja, nu er vi ved at komme langt ud)
Jeg har altid brugt den rippemetode og tror altid jeg vil gøre. (Mest fordi jeg aldrig kan finde den mp3 i temporary internetfiles, hehe)
Jeg ripper også til tider en sang gennem lydkortet og det vil jeg sikkert også blive ved med at gøre. Men jeg har vænnet mig til at tjekke temporary internet files, da det utroligt ofte giver bonus.

Et lille tip er at sortere filerne efter størrelse og i øvrigt at have detaljevisning på mappen. Således vil de mp3'er der er i en fornuftig kvalitet ligge øverst i mappen og hvis navngivningen er helt hen i vejret kan du se, hvilken hjemmeside de stammer fra.

Men nu kan der vist snart ikke koges mere suppe på det ben...
Brugeravatar
NisLe
Geografisk sted: Bronx

Indlæg af NisLe »

Lav en afstemning! :P :lol:
Marwan 9700

altid fuuucked
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Meget muligt den hedder 256 kbps, men det betyder jo ikke at den lyder bedre. Jeg kan da også lave en 64 kbps mp3 til en på 320 kbps, men det betyder jo ikke, at den bliver i bedre kvalitet.
BØH
Besvar