Hjælp til Nokia N70

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Kjeldsen

Hjælp til Nokia N70

Indlæg af Kjeldsen »

Hey alle har lige købt en Nokia N70 af en af mine venner, men har lige to spørgsmål.

Nr. 1
Har overvejet at købe en Memorycard til min fon, men når jeg kikker efter dem så står der ikke nogle ved Nokia N70 men det gør der til gengæld ved fx. N71 er der så meget forskel på de telefoner? At man ikke kan bruge det samme kort?

NR. 2
Det her er en 3G mobil, men jeg kan ikke få LORTET til at virke, har M1, og der står der at man godt skulle kunne få det til at virke... Har også problemer med at komme på nettet ved hjælp af min mobil...
Har prøvet at hente forskellige opsætninger af det, men der er ikke noget der virker?

Håber der er nogle som kan og gider hjælpe mig :roll:
EMR

Indlæg af EMR »

"Hukommelse
Gem op til 700 numre* på 1GB-memorykortet MU-13** "

Ved egentlig ikke om der er noget kort der hedder MU-13?
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Har næsten lige købt N73 men havde N70 før...

N70 kører på MMC-kort... men er ikke klar over hvad N71 bruger så skal ikke kunne sige om de er forskellige.. :)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Kjeldsen

Indlæg af Kjeldsen »

TheJackal

Okay :D tak skal du have, det var sådan set bare det jeg ville have at vide... Om hvis man kunne bruge nogle kort til den... for synes ikke rigitg jeg kunne finde noget omkring dem :lol:
Besvar