Arresten i Rhodos... Nu med statement!
Redaktør: 3dotz
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Stolt? Nej, det er jeg ikke. De andre bad om at høre den.Joe_Joesen skrev:Lidt " Stolt " på du da være siden du skriver din historie herinde ? :/.Cokeline skrev:Ja, den vil jeg også mindes :S
Jeg ville nok være mere pinlig, og ikke skrive den![]()
Men fed historie ellers, nægter dog at prøve det
Pinlig? heller ikke...
Det kan bare ikke være rigtigt at EU-land ikke holder sig til reglerne så det er mere et surt opstød
@Mail: Du siger bare til
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
-
Joe_Joesen
Sry then, vidste ikke de andre ville høre den ( står nok længere oppeCokeline skrev:Stolt? Nej, det er jeg ikke. De andre bad om at høre den.Joe_Joesen skrev:Lidt " Stolt " på du da være siden du skriver din historie herinde ? :/.Cokeline skrev:Ja, den vil jeg også mindes :S
Jeg ville nok være mere pinlig, og ikke skrive den![]()
Men fed historie ellers, nægter dog at prøve det
Pinlig? heller ikke...
Det kan bare ikke være rigtigt at EU-land ikke holder sig til reglerne så det er mere et surt opstød
@Mail: Du siger bare til
Nej har du ret i , det er sgu for skidt. burde være en del bedre
Nu vil jeg ikke lyde som en gammel idiot - men kæresten med til en ø, fyldt med druk og hor? Ikke noget jeg kunne se for mig kunne være fedt? Men hey hver sin smag.
I mine øjne er druk/hor øer til for at besøge med vennerne, og gøre hvad øen er beregnet til - og så tage til "romantiske" storbyer med damen - eller hvad man nu finder på? Ødegårde i Sverige, eller vandreture i Schweiz... Men druk og hor spiller bare ikke med en dame på siden...
I mine øjne er druk/hor øer til for at besøge med vennerne, og gøre hvad øen er beregnet til - og så tage til "romantiske" storbyer med damen - eller hvad man nu finder på? Ødegårde i Sverige, eller vandreture i Schweiz... Men druk og hor spiller bare ikke med en dame på siden...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Enig -FrZ skrev:Nu vil jeg ikke lyde som en gammel idiot - men kæresten med til en ø, fyldt med druk og hor? Ikke noget jeg kunne se for mig kunne være fedt? Men hey hver sin smag.
Man tager ikke brød med til bageren!
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
Så sandt som det kan sigesLanz3 skrev:Enig -FrZ skrev:Nu vil jeg ikke lyde som en gammel idiot - men kæresten med til en ø, fyldt med druk og hor? Ikke noget jeg kunne se for mig kunne være fedt? Men hey hver sin smag.
Man tager ikke brød med til bageren!
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

-
Joe_Joesen