iPod problemer

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Svane

iPod problemer

Indlæg af Svane »

Hej alle sammen...

Jeg sad lige og rodede lidt ved min iPod video 30GB, skulle skifte baggrund, men så da jeg genstartede ipodden vil den ikke starte? Er det nogle der ved hvad man kan gøre ved det?
Tror muligvis at det er firmwaren der er smadret, men når jeg sætter den til usb finder min computer den ikke?

Hvis jeg prøver at tænde ipodden læser den lidt på harddisken hvorefter der kommer en hvid skærm, den siger et par lyde og starter forfra?

Håber i kan hjælpe?
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Re: iPod problemer

Indlæg af mimic »

Svane skrev:Hej alle sammen...

Jeg sad lige og rodede lidt ved min iPod video 30GB, skulle skifte baggrund, men så da jeg genstartede ipodden vil den ikke starte? Er det nogle der ved hvad man kan gøre ved det?
Tror muligvis at det er firmwaren der er smadret, men når jeg sætter den til usb finder min computer den ikke?

Hvis jeg prøver at tænde ipodden læser den lidt på harddisken hvorefter der kommer en hvid skærm, den siger et par lyde og starter forfra?

Håber i kan hjælpe?
Bop bop...
Jeg har før brugt iPod Updater til at fixe min ipod med firmware. Dog mener jeg at iPod Updater nu er lagt sammen med iTunes.
Har også før været ude for at min iPod ikke kunne findes af min computer, det løste jeg dog ved at "tabe" den fra 10 - 15 cm højde ned på en musemåtte (til at tage det værste "slag") og så funkede den igen!
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
EMR

Indlæg af EMR »

Sæt den til computeren, så er der en funktion inde i iTunes der hedder Gendan.
night_hawk

..

Indlæg af night_hawk »

Eller resett ipoden med at holde menu og øvereste "knap" nede. i nogle sekunder. så genstarter du den fuldstændig.. hjælper på mange ting.
Billede
EMR

Indlæg af EMR »

Er Menu og øverste knap ikke den samme?
Hofmeister

Indlæg af Hofmeister »

Jo.. Han mener menu knappen (øverst), og knappen i midten.. Derpå booter man ipod'en..
Svane

Indlæg af Svane »

tak for hjælpen drenge... men jeg fandt lige et sted på nettet hvor det stod... jeg skulle nemlig tvinge den til at gå i disk mode, så jeg skulle holde centrum og den nederste knap nede samtidig og så går det i disk mode...
Besvar