Beach Party i Grenaa feat. Scooter
Redaktør: Moderators
Beach Party i Grenaa feat. Scooter
Skal lige høre om nogen var til dette års beach party?
Helt klart det fedeste nogensinde!
Scooter var der og fuck han fyrede den da nok lige af!!
::..=-+-=SeZTor=-+-=..::...:::You don't understand the way I feel:::...
Re: Beach Party i Grenaa feat. Scooter
JIGGA JIGGA!!! Det var feee...!! Og kanon at Musikk lige kom og fyrede den af med Jon, Freedom, DJ Aligator osv... Og han var da rimelig okay til at scratche ham DJ'enSeZTor skrev:Skal lige høre om nogen var til dette års beach party?
--=DeCain the DJ=--
Re: Beach Party i Grenaa feat. Scooter
Lyder som en fed fest. Er stadig ærgerlig over, at Scooter i sin tid meldte afbud til den sidste IN festival i 1999, men lad os lige få slået fast, at Scooter er 3 personer og ikke kun H.P. Baxxter.SeZTor skrev: Scooter var der og fuck han fyrede den da nok lige af!!
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
Bobo-Denmark
- Geografisk sted: Mælkevejen, Jorden
Han er fra 16 Marts 1966SeZTor skrev:3dotz
Det var ginialt fedtHvor gammel er han egentlig ved du det?
(kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/H._P._Baxxter )
Mvh
Bobo-Denmark
Bobo-Denmark
dj wubbi
DeCain
Hva hed den der sang som kim nielsen havde brugt i hans reklame for arragementet? Han sagde lige inden han spillede den at der var kommet mange opfordringer på den
Og hvad hed den sang som han fyrede af til sidst inden scooter, der hvor han sagde "den her kender i alle godt"
DeCain
Hva hed den der sang som kim nielsen havde brugt i hans reklame for arragementet? Han sagde lige inden han spillede den at der var kommet mange opfordringer på den
Og hvad hed den sang som han fyrede af til sidst inden scooter, der hvor han sagde "den her kender i alle godt"
::..=-+-=SeZTor=-+-=..::...:::You don't understand the way I feel:::...
Den første ved jeg ik hva hed.,. Men den anden mener jeg var Tiesto af en art.. Var dog rimelig berusetSeZTor skrev:dj wubbi
DeCain
--=DeCain the DJ=--
hey seztor... nej det er jeg nu ikke, er fra viborg... men det var jo scooter så det skulle jeg da se... og det er ikk nogen diskution:D
nej jeg ved faktisk ikke hvad den hedder... men har oz kun hørt den i reklamerne, men den var da fe nok:D
men den sang som scooter spillede... sån hen a med slutningen
how do you do? er den udgivet af scooter oz? fordi jeg fandt den nogle andre?
Party Animals - How Do You Do (Picco Vs. Jens O Remix)
nej jeg ved faktisk ikke hvad den hedder... men har oz kun hørt den i reklamerne, men den var da fe nok:D
men den sang som scooter spillede... sån hen a med slutningen
how do you do? er den udgivet af scooter oz? fordi jeg fandt den nogle andre?
Party Animals - How Do You Do (Picco Vs. Jens O Remix)