Review: Transformers

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Det tegner jo godt... Jeg skal ind og se den i aften, og ud fra hvad jeg kan læse så er billetpengene da ikke helt spildt.. :D

Glæder mig totalt meget.. det er totalt yndlings-tegneserie-fra-dengang-jeg-var-knægt.. :)

Kan huske min bror ( forøvrigt OptimusPrime her på CA ;) ) og jeg bl.a. havde Scorpionen da vi var mindre... Den var totalt fed...! :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Cokeline skrev:Hun må ha' en eller anden i familien som er single ;)
Måske. Men nok ikke en jyde ;)
TheJackal skrev:Kan huske min bror ( forøvrigt OptimusPrime her på CA ;) ) og jeg bl.a. havde Scorpionen da vi var mindre... Den var totalt fed...! :D
Jeg ledte efter mit Transformers-legetøj inden jeg skulle ind og se filmen, men jeg kunne simpelthent ikke finde det. Håber lidt på det står gemt væk i en kasse hos min mor. Men jeg kunne ikke dy mig den anden dag, der købte en Beelzebub i BR-legetøj til 59,95 :) Haha
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Er lige kommet hjem fra biffen... :D

MAX FED FILM! :D
Man bliver jo skudt direkte tilbage til "dengang man var lille.." :)

Og som NCO's dame siger, så var der totalt ståpels første gang OptimusPrime åbnede munden.. :)

Billede
(Egentligt lidt sjovt at tænke på at Peter Cullen som er manden bag OptimusPrimes stemme også lægger stemme til Æseldyret i den amerikanske udgave af Peter Plys.. :D )

Det eneste jeg savnede i filmen var at alle Autobots samlede sig til én stor robot.. :D

Også :5af5 herfra.. :)

PS: Fuck hvor er Megan Fox da bare über-sprød.. :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

nco skrev:
Cokeline skrev:Hun må ha' en eller anden i familien som er single ;)
Måske. Men nok ikke en jyde ;)

Det kan hun jo' blive ;)
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Ja men nok ikke sønderjyde. Det er ikke noget man bliver vidst, det er noget som man er født med.
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Helt sikkert en fed film - og en af årets bedste faktisk. Men der er dog en ting jeg mener trækker den ned og en mangel jeg savnede helt vildt. Det alt for hurtige kamera ved hver transformation. En ting er helt sikkert og det er at det er et bevidst valg fra Michael Bay. Jeg vil mene det er gjort for at skjule den ringe CG i forbindelse med de sekvenser. Jeg havde gerne set et langsomt og roligt billede bare et par gange hvor man så kunne nyde synet af kick-ass autobots. Men det er en detalje, der iøvrigt ikke ødelægger denne film synderligt set ud fra helheden.

Årets detalje er ligeledes at finde i denne film. I tunnelen hvor Bumblebee bliver "fin og ny" holder der en gul bobble lige ved siden af hvor vores to unge hovedpersoner stiger ind i bilen. Måske fik Camero sponsoraftalen i filmen, men den lille satans bil overskygger alt der. Brilliant!

Alt i alt var det årets gensyn. I en film hvor Bumblebee fik mig til at svinge op og ned på den emotionelle skala af ren sorg og glæde, og hvor mine boksershorts næsten skulle skiftes da "My name is Optimus Prime" rungede ud af højtalerne. FOR SATAN DET VAR STORT!

:4af5
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Var inde og se den i Mandags. Havde ret store forventninger til den, men de blev fandme også indløst. Der var bang for the buck hele vejen.

Det eneste minus ved filmen, som både mig og min ven bed mærke i var som Qrazyleg sagde. Tranformationerne og kampscenerne gik lige en tand for hurtigt til tider, så man havde svært at ved at fokusere på det.

Og lyden var også pænt sprød. Synes ikke det er så tit man få lov til at høre en lydbølge, men MUMS hvor lyder det altså sweet når man endelig får lov.

Den film skal helt klart hjem i samlingen både når den kommer som almindelig dvd først, og derefter i en SE/CE/DC

:5af5
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nemlig. Den skal hjem. Sidder i disse minutter og kigger som en gal efter den komplette udgivelse af Generation 1 med Optimus Prime figur til. Men den er sgu svær at finde.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

QrazyLeg skrev:og hvor mine boksershorts næsten skulle skiftes da "My name is Optimus Prime" rungede ud af højtalerne. FOR SATAN DET VAR STORT!
Det er rigtigt. Der gik også en hel rislen i gennem min krop der da han sagde det første gang, og Imperial-biografen udbrød i klappesalver og hujen-råb. Det var virkelig stort.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

I dens genre.... Ja så helt klart

Billede
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Ruelokke
Geografisk sted: Nord for Hæmoriderne
Kontakt:

Indlæg af Ruelokke »

Hej Drenge/Piger

Jeg var også inde og se filmen for nyligt og jeg var utroligt overrasket over hvor gennemført og actionfyldt de havde lavet den.

Jeg fik som mange af jer andre også en kuldegysning da jeg hørte Optimus Prime's Stemme. Som knægt havde jeg ikke mange transformers figurer men jeg så det jævnligt i fjernsynet, jeg har en ven som på det tidspunkt havde en engelsk kanal der hed TCC og der viste de det hele tiden.

Jeg har da jeg blev ældre investeret i de gamle sæsoner og har også filmen som udkom i 1986. Jeg blev lidt overrasket da flere af de ting som Optimus siger er taget fra den animerede film fra 1986 :)

Alt i alt 5 stjerner herfra.

/signed
Transformers Nørd
Besvar