Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Her for nyligt fik jeg ny computer. Jeg installerede så de standard ting man plejer at have på computeren (inkl. Daemon Tools).
Problemet er så bare, at når jeg har installeret Daemon Tools gider min computer ikke starte op. -Den kommer til Windows XP-loading-sjoveren, og der bliver den bare stående.
Så jeg ville høre om der er nogen der kender et alternativ til Daemon Tools - altså et andet program der kan det samme eller om der er nogen der ved hvordan jeg fixer dette problem.
IsoBuster er min favorit. Man er nødt til at pakke skidtet ud, men den klarer alt og lidt mere.. og ikke mindst - fucker ikke op i dit setup. Jeg har været tvivlsom overfor både Alcohol, Daemon og hvad Nero's nu hedder, og bruger dem ikke længere. Alcohol og Nero fordi de kan så utroligt meget ubrugeligt. Daemon er bare lige så stille gledet ud
Mange tak for de mange forslag.
Er der stadig ingen der er kommet forbi en måde at fixe det på?
Det virkede som sagt på min gamle computer.
Jeg ved ikke nok om computere til at skrive mine specs - eller den gamle computers specs, så der må i bære over med mig.