Som jo så ikke er særlig svær at bryde... 8bit kryptering eller sådan noget. - skrev om den i 3.g, lavede en hårdere kryptering på min lommeregner på omkring 10 min... *sigh*Ace skrev:Cokeline skrev:Haha syg tråd!
Mail er dog til tider også mere kryptisk end en enigma maskine fra 2. Verdenskrig.
Tog-Tosse-Tråden
Redaktør: Moderators
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Er på vej hjem med Nykøbing Falster toget. Sidder i førerrummet i et ME lokomotiv sammen med konen og lokomotivføreren, da jeg kigger ud af vinduet.
En orangeklædt køremand holder fast på en Bn vogn (googl vognen hvis I ikke ved det er en 'kreaturvogn'), mens et lokomotiv trækker vognene i den formering. Kigger lige en gang. Det ligner nco. Ringer til sjoveren og får ingen kontakt. Jeg havde nu heller ikke taget telefonen med den fart.
Bliver ringet op lidt efter. Det var nco. Sjovt at mødes på den måde
...
En orangeklædt køremand holder fast på en Bn vogn (googl vognen hvis I ikke ved det er en 'kreaturvogn'), mens et lokomotiv trækker vognene i den formering. Kigger lige en gang. Det ligner nco. Ringer til sjoveren og får ingen kontakt. Jeg havde nu heller ikke taget telefonen med den fart.
Bliver ringet op lidt efter. Det var nco. Sjovt at mødes på den måde
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Riv du bare løs min dreng, men jeg vil ikke høre noget når kablet springerDjMail skrev:må jeg rive i håndbremsen ?
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Slet ikke nogen der har nævnt ham idioten Martin, der slog selv ihjel som trainsurfer.
Jeg føler med hans familie og hans venner, men nej hvor det fryder mig som lokomotivfører.
Må hans død få bare nogle enkelte halvaber til at tænke sig om inden de tager en tur uden på togene næste gang.
Det er klamt at blive ramt-SPLAT
...
Jeg føler med hans familie og hans venner, men nej hvor det fryder mig som lokomotivfører.
Må hans død få bare nogle enkelte halvaber til at tænke sig om inden de tager en tur uden på togene næste gang.
...
Ja hold da helt kæft en idiot - ligesom alle de andre der gør det. Og så er det lige meget om det er på Thistedbanen med 75 km/t eller tværs over Fyn med 180 km/t - de skal sateme stoppe det! Jeg har ingen respekt overfor ham der blev dræbt, jeg har set et par af hans mobilklip på YouTube, og sad virkelig og rystede på hovedet af det.3dotz skrev:Slet ikke nogen der har nævnt ham idioten Martin, der slog selv ihjel som trainsurfer.
...
Faldt over en update med de nye IC4 tog:
http://infrastruktur.blogspot.com/2007/ ... -lidt.html
http://infrastruktur.blogspot.com/2007/ ... -lidt.html
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?Køreledningen revet ned af S-tog på Københavns Hovedbanegård:
http://www.bane.dk/visNyhed.asp?artikelID=5580
Kan det være 3dotz som der har været på spil?

http://www.bane.dk/visNyhed.asp?artikelID=5580
Kan det være 3dotz som der har været på spil?

nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Pas på med hvor du poster de billeder. Hvis nogle af DSBs chefer ser billederne og kan spore dig, så kan du godt få en advarsel.
Jeg fik en mundtlig advarsel i sin tid for billederne af det s-tog der røg på gulvet i Hundige Klargøringsdepot, selv om billederne kun lå på min hjemmeside.
Tro det eller ej, men det var ikke mig. Det skete mange timer før jeg mødte på arbejde her til aften. Det har nu betydet, at jeg kørte alt for mange timer på Valby-Høje Tåstrup strækningen. Så det endte med, at jeg fik overtalt mine driftsledere til at sende mig hjem, da jeg både havde kørt for meget og ikke haft pause.
Juhu. Løn til 01.21.
...
Jeg fik en mundtlig advarsel i sin tid for billederne af det s-tog der røg på gulvet i Hundige Klargøringsdepot, selv om billederne kun lå på min hjemmeside.
Tro det eller ej, men det var ikke mig. Det skete mange timer før jeg mødte på arbejde her til aften. Det har nu betydet, at jeg kørte alt for mange timer på Valby-Høje Tåstrup strækningen. Så det endte med, at jeg fik overtalt mine driftsledere til at sende mig hjem, da jeg både havde kørt for meget og ikke haft pause.
Juhu. Løn til 01.21.
...
Det er nu taget igennem hegnet fra Ingerslevsgade, så det kunne dermed være hvem som helst der havde taget de billeder der. Så intet odiøst i det, og jeg tvivler også på der kommer mere ud af den sag. Jeg har heller aldrig hørt om nogen blive påtalt, efter de har taget billeder af uheld eller andet.
Jeg kom rent tilfældig forbi. Netop fordi S-togene ikke kørte, så måtte gå fra Enghave til Hovedbanen. Frisk luft, godt vejr.
Jeg kom rent tilfældig forbi. Netop fordi S-togene ikke kørte, så måtte gå fra Enghave til Hovedbanen. Frisk luft, godt vejr.
nco\\ CHART ATTACK 1999