Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Vil høre om nogen af jer mennesker kender til sider hvor man kvit og frit kan kigge på "skabeloner" eller idéer til tattoos? (Ikke hvor de i forvejen sidder på kroppen)
Jeg har fundet en side, men der skal man betale for hvert emne man vil se nærmere på..
Folk har jo fx lavet hjemmelavede pakker med wallpapers etc, så ku' være at I havde kendskab til en pakke med en røvfuld "tegninger" man kunne hente et sted..
Ville være kanon, hvis nogen lagde inde med ark (i digital tilstand) som i mapperne hos tatovørerne..
Tjae hvis jeg ser en person med fx et Brøndby IF logo som sin avatar, vil jeg gå ud fra, at personen har et tilhørsforhold til klubben på et eller andet plan. Ydermere vil personen gerne "reklamere" for netop det tilhørsforhold.
Om dit tilhørsforhold er på et yderst fjernt plan, ved jeg ikke. Men man reklamerer vel kun for ting man ser positivt på?
Jeg vil ikke sætte folk i bås, stemple eller dømme bare for at gøre det, men sådan en avatar er i min verden så f****** negativ, at jeg ikke kan la' være.
FrZ skrev:Hos mig bliver du kun stemplet pga. ønsket om en tatoo
Det er selvfølgelig også fair nok.. Er da klar over at der er typer som dig, hvis højeste ønske kun er at få ørering i højre øre.. Derfor stempler jeg jo selvfølgelig også dig på den måde..
Kazo skrev:Tjae hvis jeg ser en person med fx et Brøndby IF logo som sin avatar, vil jeg gå ud fra, at personen har et tilhørsforhold til klubben på et eller andet plan. Ydermere vil personen gerne "reklamere" for netop det tilhørsforhold.
Om dit tilhørsforhold er på et yderst fjernt plan, ved jeg ikke. Men man reklamerer vel kun for ting man ser positivt på?
Jeg vil ikke sætte folk i bås, stemple eller dømme bare for at gøre det, men sådan en avatar er i min verden så f****** negativ, at jeg ikke kan la' være.
Enig!
Men hof hvorfor har du det avatar? Jeg har en kat fordi jeg kan!
vnL skrev:Det kan da være fuldstændig ligemeget hvilket avatar man har, hjælp da ham hvis I kan, og lad være med at diskutere om han er bandidos eller ej.
Jeg er ikke enig med dig der vnL. Jeg afskyr alt, der er direkte rocker-relateret, så vil ikke hjælpe nogen der støtter det.. period
FrZ skrev:Hos mig bliver du kun stemplet pga. ønsket om en tatoo
Det er selvfølgelig også fair nok.. Er da klar over at der er typer som dig, hvis højeste ønske kun er at få ørering i højre øre.. Derfor stempler jeg jo selvfølgelig også dig på den måde..
En ørering i øret.. Hvad fuck tror du jeg er? Folk der har den slags behov er ikke i min boldgade.
Hvorfor er det folk mener deres nøgne krop er så grim, at de bliver nødt til at "udsmykke" den, med en super kikset, mega kliche, grimt farvet tatoo? Det kan undre mig (til dem der har, så var det et provokerende indlæg, men jeg forstår jer ikke...)
Seriøst tatoo ligner jo altid pis - og alle de mønstre er så kliche. Hvad med at få sådan en moderne lænd tatoo.. Det er jo bare et direkte tegn på dårlig BETINA FRA BRØNSHØJ smag.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
vnL skrev:Det kan da være fuldstændig ligemeget hvilket avatar man har, hjælp da ham hvis I kan, og lad være med at diskutere om han er bandidos eller ej.
Så evig enig... Hvad gør det af forskel på folk hvis de er rocker? Derfor kan de stadig være nogle fine mennesker... Og han er sikkert ikke engang rocker... har bare et avatar med et logo... bare fordi jeg har en god røv i mit avatar, er det ikke ens betydende med at jeg har en god røv? (selv om jeg har - eller)
Anyways, bare søg på Google efter tattoo, så får du 39.800.000 resultater, hvor af mange af dem er der gallerier på... har jeg selv gjort for at finde inspiration.
Så evig enig... Hvad gør det af forskel på folk hvis de er rocker? Derfor kan de stadig være nogle fine mennesker... Og han er sikkert ikke engang rocker... har bare et avatar med et logo... bare fordi jeg har en god røv i mit avatar, er det ikke ens betydende med at jeg har en god røv? (selv om jeg har - eller)
Anyways, bare søg på Google efter tattoo, så får du 39.800.000 resultater, hvor af mange af dem er der gallerier på... har jeg selv gjort for at finde inspiration.
Hvad hvis jeg havde et hagekors eller et KKK i min avatar ? Ville det stadig være ok ? Hvor går grænsen ?
Er helt enig med Kazo.. syntes bandidos, HA osv. er nogle tavere som ikke kunne få noget job og derfor måtte kaste sig over at lave organiseret kriminallitet. Kan da godtr være nogle af dem er flinke mennesker, men det er der sikkert også nogle pædofile eller mordere som er...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Vil sku helt ærligt også skide på hvilket avarta folk har på. Jeg mener dog der findes en grænse om Fair os er inde på så ville jeg nok ikke det så godt med et Nazi kors. men det er jo de grænser man selv sætter. Jeg har sku intet imod Drengene med ryk mærker på bunden er de sku mennesker som os andre. Men det er igen som folk nu engang dømmer folk.
Når men bare lige for at få debatten tilbage på sporet igen så ved jeg ikke hvor du kommer fra i landet men http://www.tattoosbylarsen.dk/ Har en kæbe væg fyldt med albums hvor du kan suge inspiration fra som du lyster de ligger i ringsted. Men om der findes noget på nettet som du efterlyser ved jeg sku ikke men skal da nok lige lave en search på det!