Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Sad også og undrede mig over at så mange herinde oplever det. For mig er det i hvert fald over et halvt år siden jeg sidst har modtaget noget lign. fra nogle af mine kontaktpersoner.
Det var så fucked.. i forgårs fik min ven den virus så tilbød jeg ham at rense hans pc, så han kom med den igår.. vi snakkede om hvor belastende den var og så pludselig siger min kæreste ups...
Ups spørg jeg?
Ja tror den virus er kommet til min bærbare og jeg kom til at trykke... ahhrrg.. to pc'er..!!
jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst modtog sådan noget over msn. Men nu var det også på tiden at heldet skulle holde op så, i går modtog jeg en af disse virusser over msn.
Men der er da heldigvis ikke sket noget.
Det nyttede åbenbart heller ikke noget for mig at banke under bordet... Har lige modtaget 2 beskeder mht. feriebilleder fra en på min msn-liste...
Men vidste jo godt hvad det var, så klikkede ikke..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Men så kan jeg oplyse dig om, at jeg modtog beskederne fra en bekendt som er hankøn, midt i 30'erne og gift... så der er ikke meget 16-årig trunte over ham..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
TheJackal skrev:Hehe FrZ.. du er bare misundelig..
Men så kan jeg oplyse dig om, at jeg modtog beskederne fra en bekendt som er hankøn, midt i 30'erne og gift... så der er ikke meget 16-årig trunte over ham..
Han må have en på listen, og så er han blevet intriged :]
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.