det er Zune temaet fra Microsoft.. en lille søgning på google gør det meget let at findenco skrev:Er det et tema du selv har lavet til din XP? Eller noget man kan suge et sted fra?QrazyLeg skrev:De er jo nærmest øverst på første side...
Google Desktop
Redaktør: Moderators
Skiftede tema for ikke så længe siden faktisk. Indtil da havde jeg Windows 2000 temaet. Dejligt roligt for øjnene og uden alt for meget lir. Zune-temaet er ligeledes ganske simpelt og derfor skiftet.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Det kunne meget vel være Sidebar - et kanont gratis program til formålet.Zukot skrev:QZL: Hvad med vejret osv du har ude til højre, hvad har du brugt der??
Har selv brugt det meget.
http://www.desktopsidebar.com/
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Det er Google Desktop.
Den nye version af det er supergod. Udover den ekstrem gode søgefunktion (2 x ctrl) så er "baren" nærmest usynlig - ligesom Vistas sidebar, hvis man ikke har sine vinduer maksimeret

Den nye version af det er supergod. Udover den ekstrem gode søgefunktion (2 x ctrl) så er "baren" nærmest usynlig - ligesom Vistas sidebar, hvis man ikke har sine vinduer maksimeret

Man burde næsten lave en ny tråd ud af det her.QrazyLeg skrev:Det er Google Desktop.
Men men, jeg havde en af de gamle Google Desktop-versioner installeret, og dengang kunne man ikke indekse eksterne harddiske. Jeg har tre eksterne Maxtor, og det var lidt kedeligt, at Desktop ikke ville kendes ved dem. Er der lavet om på det i de nye version af Desktop?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Det har jeg faktisk ingen anelse om. Jeg bruger ingen eksterne harddiske. Samtlige mine seks styk sidder på IDE-porte.
Nu har jeg kun lige kørt det ind her i eftermiddags efter at have læst denne tråd. Man kan ihvertfald under indstillinger definere hvilke drev den skal tage med og her har jeg tilføjet mine 2 eksterne harddiske.
Om det så virker ved jeg ikke. Jeg kan ikke umiddelbart se hvilke drev og mapper som den tager med som standard og hvor langt den er nået i dem.
Og ved de drev jeg har tilføjet står der bare 'webcrawleren endnu ikke startet'.
Håber der er en lidt mere rutineret som kan kaste lidt lys over det.
Om det så virker ved jeg ikke. Jeg kan ikke umiddelbart se hvilke drev og mapper som den tager med som standard og hvor langt den er nået i dem.
Og ved de drev jeg har tilføjet står der bare 'webcrawleren endnu ikke startet'.
Håber der er en lidt mere rutineret som kan kaste lidt lys over det.
BB\\
I'm not so think as you drunk i am...
I'm not so think as you drunk i am...
Vi giver Google Desktop en chance en af dagene.
Fandt lige en gammel tråd med Desktop:
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=8996
Der er godt nok sket meget siden dengang med programmet.
Har netop installeret det, og er ved at sætte Firefox og andre programmer op til det.
Fandt lige en gammel tråd med Desktop:
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=8996
Der er godt nok sket meget siden dengang med programmet.
Har netop installeret det, og er ved at sætte Firefox og andre programmer op til det.
nco\\ CHART ATTACK 1999