Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
HIT FM kører for tiden en REMIX konkurrence med mulighed for at vinde en Sony Ericsson w880i Mobiltelefon, Airplay på HIT FM + masser af merchandise. Har DU / I lidt tid til over så skynd dig at lave sommerens hotteste remix af SOMMERLOVER og send det ind til konkurrencen senest d 6/8-07. Sign up og hent remix kit her :
Det virker som et forsøg på at gøre en sang, de havde regnet med ville blive mere populær, mere populær.
Jeg hentede den der pakke for en uge eller 2 siden, dog gad jeg ikke rigtig lave remix af den, for der skulle jo nok komme en eller anden med det samme harddance-agtige remix.
Jeg er enig med goafreak...
Det bliver nok noget dance-wannabe-boom-boom-voice-musik, som minder om originalen!
Jeg ville dog blive glædeligt overrasket hvis der kom et ordentlig electro mix ud af det - Tror virkelig det kunne gøre sangen interessant at lytte til!