Sommermix

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
DJ Mick
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Sommermix

Indlæg af DJ Mick »

Ey!

har lavet et lille sommermix :P...

det er primært hardstyle

vare ca 42 min

Link: DJ Dabs - Sommermix V. 1

Tracklist:

1. Darwich - Ninjaboy
2. Aqualuce - Neutrino Emission (Enrico Fermi Cut)
3. Wild Motherfuckers - Fother Mucker (Original Tatanka & Zatox Mix)
4. Brian M VS. MCbunn - Vibrations (Original Mix)
5. Headhunterz - Rock Civilization
6. DJ Stardust - Sound Of Vintage (2002 Original Mix)
7. Voodoo And Serano - Blood Is Pumping (Future Breeze Mix)
8. Donkey Rollers - Atrocity (Original Mix)
9. Showtek - FTS (Hard Mix)
10. The Kgb's - Infinity (Technoboy Ruff Mix)]
Goddie550
Geografisk sted: I en tåge i Gotham City

Indlæg af Goddie550 »

oh my god , det ser jo alt for nice ud :) , jeg downer det lige og så får du da lige en comment bagefter ;D
I'm just a lesbian...trapped in a man's body
Goddie550

Indlæg af Goddie550 »

dit musikvalg er nice nok :) , men du mangler noget øvelse ( ikke fordi jeg er ekspert) men jeg hører bare det jeg nu hører :) .. såå masser af træning og så sidder den lige i øjet ;D

edit: og upper du ikke også lige Aqualuce - Neutrino Emission (Enrico Fermi Cut) sangen :) would be so great
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Prøv evt. at sige, hvad der er galt istedet for bare "du mangler noget træning".
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
DJ Mick

Indlæg af DJ Mick »

:P... har editeret og repareret lidt på mixet... uploader en ny version senere idag ang. Aqualuce :P... jo kan jeg godt... bliver samtidig :D
Goddie550

Sommermix

Indlæg af Goddie550 »

sry dwr , jeg er ikke perfekt .. hvis jeg skal specificere mig lidt mere så betyder det at DJ Mick skal korrigere lidt i hans overgange sådan så det passer perfekt sammen :) , var det en bedre beskrivelse dwr? , og DJ Mick , det ville være alt for nice , ser frem til dit ændrede mix og versionen af Aqualuce

edit: for resten DJ Mick , hvilket program bruger du til at mixe med?
DJ Mick

Indlæg af DJ Mick »

Goddie550, jeg bruger på Virtual DJ... lorte program vis du sprøg mig... men har ik nok plads på min harddisk for tiden til at installere Acid Pro, er bedre i acid pro end i virtual DJ... men venter på lidt cash så ejg kan få købt en ny harddisk så jeg har plads til acid pro :P
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Hvis du er DJ Mick, hvem er DJ Dabs så?
BØH
DJ Mick

Indlæg af DJ Mick »

goafreak... :P... en og samme person
Bruger DJ Dabs når jeg leger med hardstyle og sådan
og DJ Mick når der handler om dance
DJ Mick

Indlæg af DJ Mick »

Aqualuce - Neuutrino Emission Her
Sommermix redigeret Her
Goddie550

Indlæg af Goddie550 »

Oh my god , nice DJ Mick , du får lige en comment når jeg kan hente igen på Rapidshare :)
Goddie550

Indlæg af Goddie550 »

og tark for dit svar :) , jeg vil give dig ret i Virtual DJ suger grumt!! , jeg er i gang med at lære at bruge sony acid pro :) , men det lyder jo bedre og bedre :) , mangler stadig lige en bedre rytme ved nogle af overgangene , de skal lige korrigeres lidt , det vil sige de skal lige passe bedre ind..Men det lyder klart bedre , keep up the good work , og husk lige og hør mit mix , er sku ik selv så god til det så jeg skal ik prale med noget heh :P

link til mit første forsøg på et mix ---> http://www.sendspace.com/file/myfocq

overgangene halter en smule , men er sku heller ikke pro , vi kan jo alle bruge lidt hjælp en gang imellem og her gælder det at beatmappe o.s.v , jeg skal bare øve mig i sony acid pro, så burde jeg være godt kørende :)
DJ Mick

Indlæg af DJ Mick »

Goddie550 skrev:og tark for dit svar :) , jeg vil give dig ret i Virtual DJ suger grumt!! , jeg er i gang med at lære at bruge sony acid pro :) , men det lyder jo bedre og bedre :) , mangler stadig lige en bedre rytme ved nogle af overgangene , de skal lige korrigeres lidt , det vil sige de skal lige passe bedre ind..Men det lyder klart bedre , keep up the good work , og husk lige og hør mit mix , er sku ik selv så god til det så jeg skal ik prale med noget heh :P

overgangene halter en smule , men er sku heller ikke pro , vi kan jo alle bruge lidt hjælp en gang imellem og her gælder det at beatmappe o.s.v , jeg skal bare øve mig i sony acid pro, så burde jeg være godt kørende :)
har hørt det :d... lyder ok... bare klø på :D
Habitat
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Indlæg af Habitat »

Goddie550 skrev:og tark for dit svar :) , jeg vil give dig ret i Virtual DJ suger grumt!! , jeg er i gang med at lære at bruge sony acid pro :) , men det lyder jo bedre og bedre :) , mangler stadig lige en bedre rytme ved nogle af overgangene , de skal lige korrigeres lidt , det vil sige de skal lige passe bedre ind..Men det lyder klart bedre , keep up the good work , og husk lige og hør mit mix , er sku ik selv så god til det så jeg skal ik prale med noget heh :P

fedt med en TRACKLIST :D ellers nice mix
Camp/aedruSvin 2008 @ Skanderborg Festival
Goddie550

Indlæg af Goddie550 »

Tark DJ Mick :) vi skal jo bare klø på som du siger, og har du msn , maybeee we could help each other :D ?

Og tark Habitat ;D
Besvar