Ville personligt være rimelig ligeglad..Fairground skrev: Hvad hvis jeg havde et hagekors eller et KKK i min avatar ? Ville det stadig være ok ? Hvor går grænsen ?
Tattoo inspiration!
Redaktør: Moderators
-
Hofmeister
I får pludselig ondt i røven over en avatar.. Tsk tsk.. Sjovt så højt hellige I kan blive gang på gang.. Så lad dog være med at ligge mere i det..
Er da komplet ligeglad med om man har en kat der kan tage armstrækninger eller et hagekors som avatar.. Hvis jeg eksempelvis ku' li' filmen American History X, og havde flashet en avatar af Ed Norton med et hagekors på brystet - ville I så også føle jer stødt? Erhm..
Er chocked over hvor lidt der engang imellem skal til for at bringe visse folk's pis i kog.. Så undlad og hjælp hvis I ikke vil, eller hvis det strider mod jeres religion..
Foretrækker jeg egentlig mere frem for dum-smarte kommentarer, som man absolut intet kan bruge til..
Og Ace
Du er forlængst stemplet hos mig.. Og det er ikke som noget positivt.. Ikke min skyld du er blevet tabt som lille..
Tak til dem der har kommet med noget brugbart.. Og så skal tråden måske lukkes før den kører ud på længere sidespor..
Er da komplet ligeglad med om man har en kat der kan tage armstrækninger eller et hagekors som avatar.. Hvis jeg eksempelvis ku' li' filmen American History X, og havde flashet en avatar af Ed Norton med et hagekors på brystet - ville I så også føle jer stødt? Erhm..
Er chocked over hvor lidt der engang imellem skal til for at bringe visse folk's pis i kog.. Så undlad og hjælp hvis I ikke vil, eller hvis det strider mod jeres religion..
Og Ace
Du er forlængst stemplet hos mig.. Og det er ikke som noget positivt.. Ikke min skyld du er blevet tabt som lille..
Tak til dem der har kommet med noget brugbart.. Og så skal tråden måske lukkes før den kører ud på længere sidespor..
Inden I lukker og slukker så vil jeg da lige smide et link til en tatoo:
http://modblog.bmezine.com/2007/07/26/b ... ttoo-ever/
Sakset fra Newz
http://modblog.bmezine.com/2007/07/26/b ... ttoo-ever/
Sakset fra Newz
En australsk mand har ladet sig tatovere med et noget alternativt motiv, nemlig Windows 98 Blue Screen of Death (BSoD) på sin højre arm. Tatoveringen strækker sig fra håndleddet til skulderen og er derfor ikke til at overse.
Hvorfor han har ladet sig tatovere med netop dette motiv er ikke oplyst, men man må formode at personen ikke bryder sig specielt meget om Windows, eller virkelig elsker fejl.
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt: