Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Hvorfor helved spurgte folk ikke om sådan nogle tracks INDEN jeg fik ny computer? Well, jeg kan anbefale:
Astrix feat. Michelle Adamson - Closer To Heaven
GMS - Juice og GMS - StarWars
Skazi - War og Skazi - Lets Go To Mars
goafreak skrev:Hvorfor helved spurgte folk ikke om sådan nogle tracks INDEN jeg fik ny computer? Well, jeg kan anbefale:
GMS - Juice og GMS - StarWars
Skazi - War og Skazi - Lets Go To Mars
Har allerede:
GMS - Juice
Tak, og skal da kigge efter de andre ..
Du har ikke mere af det musik fordi du har fået ny computer, forstår jeg?
EDIT: Oplever problemer med disse sange du har uploadet!
Omkring 3 minutter eller lign. inde i sangen, skiftes der til næste sang, altså før sangen er færdig? Har prøvet at hente sangene forfra, men får samme problem?
Noget du ved noget om?
jeg ved godt det er et musik forum, men det du er kommet med er 3 halvstore emner, så hvis du ikke har nogen bestemt torrent side (hvis du bruger det) tag og tjek piratbay, de plejer ha nogle nice opsamlings album
jeg ved godt det er et musik forum, men det du er kommet med er 3 halvstore emner, så hvis du ikke har nogen bestemt torrent side (hvis du bruger det) tag og tjek piratbay, de plejer ha nogle nice opsamlings album
Det iorden, taget til mig
goafreak skrev:Du forstår korrekt. Eller.. Jeg har Skazi-tracksne, men skal bare lige rippe dem fra albummene
Ikke for at presse dig, men var det noget du ville dele?